|
|
|
Anika
Net uit het ei
|
| Lief baasje gezocht voor Loesje en Pukkie |
|
|
Hoi lieve mensen,
Ik moet iets heel verdrietigs doen, het is gebleken dat mijn vriend allergisch is voor onze vogels. Het word steeds erger.....hierdoor heb ik een besluit moeten nemen.
Loesje (het vrouwtje van de overleden Rocco) moet dus helaas weg en Pukkie (het nieuwe mannetje van Loesje) dus ook.
Pukkie heb ik kunnen redden van de dood, het is een forpus met de kleur amerikaans geel. Hij mist een klein stukje vleugel, maar kan heel goed vliegen (een mens zou een duim missen), om deze reden had hij geen waarde voor de kweker. Deze heeft contact met mij opgenomen en Pukkie aangeboden. Ik kon Pukkie niet weigeren, want ik ben nou eenmaal een dierenliefhebber!!!!
Nu blijkt mijn vriend dus allergisch.....dus weer pech!!! Ik wil absoluut geen geld voor deze vogels, alleen maar een fijn huisje.....
Hopelijk weten jullie iemand die deze vogels wilt opnemen? Eventueel mogen ze ook apart weg, ze verdragen elkaar wel, maar soms......alvast bedankt!
Groetjes van Anika |
Zaterdag 17 April 2010 7:46 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ow, wat een moeilijke beslissing is dit zeg. Hopelijk vind je een huisje waar je ze nog kan volgen, dat zou wel leuk voor je zijn. |
Zaterdag 17 April 2010 8:40 am |
|
|
|
|
Tommy07
Beginnende vlieger
Hoi Anika,
Wij hebben ook een forpusje en wat een moeilijke beslissing moet jij nemen zeg. Als het er één was geweest (en het had gelikt, want dat is belangrijk, met onze vogeltjes dan hadden we het wel overwogen). Twee is echt te veel voor ons. Sorry!
Heel veel succes met je zoektocht en ik houd mijn ogen en oren hier ook een beetje open. |
Dinsdag 11 Mei 2010 11:11 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:40 pm
|
|
|
|
|
|