Logeetje Smurf

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Forpus forum (muspapegaai)

Auteur Onderwerp
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

pfff kreeg even visite tussendoor, net als ik eens tijd heb om te forummen Evil or Very Mad Wink Ja, gizzie kan ontzettend boos kijken en het is ook heel grappig omdat het normaal zo'n goedmoedig mutsje is.
Ik moet je het filmpje nog eens mailen.
Marjet, gebruik je de negeertechniek of de "NEEHEEEEEE"techniek ? De negeertechniek is misschien nog te doen met zo'n smurfensnaveltje of valt dat toch nog tegen?
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 4:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Niet zo boos zijn, Patricia! Je bent nu iig niet al je berichten kwijt.. Laughing (Met de nieuwe watchlist)
Stuur me het filmpje maar. Of zet het online? Dat kan nu! Hoe groot is het?
Bericht Dinsdag 16 Januari 2007 5:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Patricia
Ik kijk heel erg uit naar de foto's.

Hmm, eh ja, die moeten ook nog es 'gepubliceerd' worden hè?
Ja P, ik ben behoorlijk in luv' ja, ze is erg gezellig Razz
Ga, over 2 weekjes ofzo, wel weer ff naar Marleen en Teun hoor, dat wel óók gewoon nog! Teuntje is tenslotte niet inwisselbaar maar Smurfje is gewoon ook een erg lief meissie. Grappig zo verschillend als ze zijn. Smurf lijkt meer op jouw Gizzie geloof ik, een gezellig mutsig meissie (hoewel ikweet dat Gizzie een echte man is hoor Shocked )
Bericht Woensdag 17 Januari 2007 2:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Komt Smurfje ook mee op visite????? Very Happy
Bericht Donderdag 18 Januari 2007 1:39 am
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Nee mop, ik heb geen idee of ze getest is en daar gaan we jullie dus níet aan blootstellen Nee! Nee!
Ze lijkt sprekend op Suusje dus daar moet je het mee doen Troosten
En met mij Very Happy Exclamation
Bericht Donderdag 18 Januari 2007 2:11 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Oh ik wist niet dat ze niet was getest Sad Jammer Sad
MAAR IK VIND HET WEL HEEEEEEEEEEEL LEUK DAT
JE KOMT HOOR!!!!!
Bericht Donderdag 18 Januari 2007 7:27 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

meis, het idee dat jij zou vinden dat Teun inwisselbaar zou zijn... Laughing nee, da's te hilarisch gewoon Wink Teun is je allerliefste Teun en smurfie je allerliefste smurfie. Mensen met zo'n groot hart als jij hebben immers plaats zat. Het een doet niets af aan het ander.
Smurfie heeft het ook wel goed gehad bij haar vorige eigenaren toch? Ze lijkt zo vol vertrouwen. Net als Teun het bij jou ook heel goed had, maar soms dwingen omstandigheden je tot maatregelen die beter zijn voor het vogie. Teun heeft ook vertrouwen in mensen omdat ze het bij jou goed had en daardoor heeft ze het ook heel goed bij marleen en haar gaaienvriendjes, en zo is het vast ook met smurfie. Smurfie vind het gewoon hartstikke leuk bij jullie.
Ik vind het ook wel een fijn idee dat smurf het om een uur of negen 's avonds welletjes vind. Zo kom jij aan je mannen toe en je mannen aan jou en heeft niemand iets te klagen (aldus de "ervaringsdeskundige".. Laughing , hier idem dito hoor! Als giz naar bed is kom ik weer aan de rest toe Cool Laughing )
Bericht Vrijdag 19 Januari 2007 6:40 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Zo is het precies P. Ben jij toevallig ook maandag bij Marleen Wink Question
Want het is helemaal niet over twee weken maar de 22e al Embarassed Nou ja, ik word ook een dagje ouder en dan wordt je tijdsbesef wat waziger Laughing
Bericht Zaterdag 20 Januari 2007 12:30 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

owwww wat jammer dat ik dit gemist heb. Nou ja, door de klap op mijn hersens ben ik niet alleen nóg waziger dan normaal maar ik had het toch nog niet aangekund. Korte autoritjes gaan wel maar langere kan mijn rib nog niet aan geloof ik Rolling Eyes Laughing
Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad in Lepelstraat en dat je je weer tegoed hebt kunnen doen aan een portie hoognodige Teun!
Is het toch nog doorgegaan? Zo ja, hoor/lees ik de verhalen en zie ik de foto's graag!
Bericht Dinsdag 23 Januari 2007 5:06 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Pas jij eerst maar een beetje op jezelf P, we zien elkaar wel weer.
Ga een nieuw topic openen voor het bezoekje want deze wordt een beetje lang Wink
Bericht Dinsdag 23 Januari 2007 8:09 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:32 am
  Berichten van afgelopen: