|
|
|
Madkalinca
Eitje
| Madkalinca, wendy |
|
|
Hallo, Iedereen,
Zoals jullie al wel gelezen hebben had ik er even moeite mee om op het forum te komen.
Ik ben er ook nog stuk van en de tranen springen mij nog in de ogen.Heb me erg sterk gehouden toen Daphne hier was, wilde niet dat zij er minder blij om zou zijn.
Het kooitje staat nog op zijn plek, en ik zal er vanmiddag aan beginnen om hem schoon te maken en afscheid van Birdy te nemen.
Hij werd net weer wat tammer, stapte op mij hand zodat ik hem naar zijn grote vriend koko kon brengen en weer terug.
Ja en dan loopt hij je achterna als je een ommetje gaat lopen.Ik wist het niet.Maar eenmaal terug was ik te laat.een meisje zag hem hippen op het gras bij mijn huis.Ze wilde even haar tas wegleggen om hem te pakken maar toen kwam er een kat aan.Ze vertelde;'Hij pakte hem gewoon, er was geen geluid, niks".Ze had hem willen pakken maar de kat maakte dat hij weg kwam.
Ik wil iedereen bedanken voor zijn reactie en als ik het weer een beetje aan kan zal ik ons parkietje voorstellen(We noemen hem Pino de albino)
=============================
BIRDY+
------
Birdy, het spijt me,
Had ik je maar niet gewiekt,
alleen omdat ik vond dat je wat vervreemdde
Ik kan de tijd niet keren,
Maar hoop dat je een fijne tijd hebt gehad
Ook met die lieve Koko,
Jullie waren beste maatjes,
Houd hem maar goed in de gaten vanaf de
Vogelhemel.
Dikke kus , je mensenvriendje wendy |
Donderdag 14 Juli 2005 1:18 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een lieverdje was Birdy.. Echt superknap van je dat je die foto's nog hebt gepost..
Bedankt..
Even een opmerking voor de mods: Normaal gesproken is de 'regel' dat je alleen links mag posten naar foto's (om het forum sneller te maken) maar voor deze (kleine) foto's zou ik graag hebben dat jullie een uitzondering maken..  |
Donderdag 14 Juli 2005 2:24 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Madkalinca, wendy |
|
|
Hoi Madkalinca..
Knap dat je toch de moed bij elkaar hebt geraapt en een berichtje hebt gepost.. Ik heb al gereageerd op je foto's..
Wat een mooi gedichtje heb je gemaakt. Ik kreeg er een brok van in m'n keel..
Voel je aub niet schuldig dat je 'm hebt gewiekt: Dit had je echt niet kunnen voorzien!!
Hoop dat je over een tijdje zin hebt om de verhalen & foto's van Pino met ons te delen.
Neem eerst maar rustig de tijd om het verlies van Birdy te verwerken.. |
Donderdag 14 Juli 2005 2:34 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hoi Wendy
je had je echt niet groot hoeven houden hoor, toen ik er was.
Ik weet immers donders goed hoe je je kunt voelen na zo'n verlies.
En voel je nou toch niet schuldig meid....wij kortwieken immers allemaal.
Ik denk dat het best nog een tijd zal duren voor je zonder tranen aan Birdy denkt...dat heb ik ook met Merlijn de kraai
Ik wens je heel veel sterkte en toch ook veel plezier met Pino.
Klinkt raar he?, zo dubbel , net als ik heb met Merlijn en Koko.., blij en droef tegelijk. Blij om de 1e, droef om de ander.
Heel mooi dat je nog een foto van Birdy hebt geplaatst! Dag Birdy...rust zacht...en een kriebeltje van Koko |
Donderdag 14 Juli 2005 3:04 pm |
|
|
|
|
Tjiko
Beginnende vlieger
heel veel sterkte met het verlies!! |
Donderdag 14 Juli 2005 3:21 pm |
|
|
|