Mijn forpus is heel aggressief

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Forpus forum (muspapegaai)

Auteur Onderwerp
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Denk niet dat het aan de zaad ligt Confused
Bericht Maandag 7 Mei 2007 6:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het lijkt mij sterk dat het aan het zaad ligt? Maar misschien is ze wat beschermend bij haar eten? Kan dat?
Bericht Dinsdag 8 Mei 2007 8:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Gewoon aanpakken. Mijn (overigens heel erg lieve) forpus beet iedereen toen hij hier een tijdje geleden met zn vrouwtje kwam Laughing Verwende krengen...echt niet normaal Shocked Racen naar je wang of nek... HAP en dan lekker draaien. Rolling Eyes En opstappen? Ja, als zij zin hadden Laughing

Nou zoiets pik ik dus echt niet , ook niet van mini diertjes...en opstappen is hier beslist opstappen en geen gedonder Twisted Evil Nu is het helemaal over Very Happy Very Happy . Dus praat idd veel met hem en JIJ bepaalt wat er wel en niet gaat gebeuren. Laat hem niet te veel zelf bepalen waar en hoe en wanneer hij bij je wil zitten Wink Veel succes!!
Bericht Woensdag 9 Mei 2007 10:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:33 am
  Berichten van afgelopen: