Rocco wordt mager?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Forpus forum (muspapegaai)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, dat is geen goed nieuws maar gelukkig is Rocco is goede handen. Meer kan je op dit moment niet doen. Wat naar zeg voor jullie en voor het vrouwtje van Rocco. Je doet je best hoor, hoop dat je dat weet en meer kan je gewoon niet doen. We duimen hard dat Rocco mag genezen en de kracht heeft dit gevecht te winnen. Troosten
Bericht Vrijdag 8 Januari 2010 3:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Anika, heel veel sterkte en we duimen hier mee voor een goede afloop Troosten
Bericht Zaterdag 9 Januari 2010 1:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is er al nieuws over Rocco?
Bericht Zondag 10 Januari 2010 3:09 pm
Anika
Net uit het ei

Reageer met quote  

Lieve mensen,

Ik kon even niet meer een bericht schrijven, te veel verdriet......Rocco is vorige week woensdag overleden.....en dat doet pijn.

Ik heb Rocco vorig jaar gekocht omdat ik thuis kwam te zitten (Ziektewet), voor mij betekende hij alles......hij was zo lief!!! Hij maakte dat thuis zitten wat makkelijker werd....

Paar weken geleden zag ik al dat het niet goed ging, dacht eerst dat hij in de rui zat......iets voelde niet goed en ik ben naar Drachten naar de va gegaan voor onderzoek...daar kwam de diagnose megabacterie uit. Ik kreeg medicijnen voor Rocco, maar hij reageerde hier niet op.

Ik heb Rocco weer laten opnemen, heb hem gelukkig nog een kusje kunnen geven (kreeg er nog één terug) en ik moest het hummeltje voor een tijd daar achterlaten.....eerst ging het goed met hem en mocht ik hem na het weekend ophalen, tot op de dag dat we hem mochten ophalen, kreeg ik een verontrustend telefoontje van mijn vriend...ik moest de va bellen. Toen ik belde was er slecht nieuws, Rocco ging achteruit en heel snel.

Ik wilde heel graag naar hem toe, helaas heb ik geen rijbewijs, ik moest wachten tot mijn vriend klaar was met werken. Daarna zijn we zo snel als mogelijk naar Drachten geraced, vreselijk Rocco lag al in coma! Ik heb hem in mijn handen gehad en nog tegen hem gepraat, hij probeerde zijn oogjes open te doen, maar het ging niet meer.....ik heb de keuze gemaakt om hem een prikje te geven....toen was Rocco er niet meer...

Ik heb autopsie laten doen en stukjes weefsel door de va laten opsturen naar een pataloog anatoom....Rocco had een zeer ernstige vorm van de magabacterie, de va is er nog niet uit waarom Rocco niet op medicijnen reageerde.....

Zijn vrouwtje roept en zoekt nog steeds naar hem, zo zielig! Maar ik weet het nog niet hoe en wat.....

Ik mis Rocco!

Groetjes van Anika
Bericht Vrijdag 22 Januari 2010 4:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach jee Anika, wat verdrietig zeg Sad Sad
Je hebt alles gedaan wat in je vermogen lag, helaas heeft het niet mogen helpen Crying or Very sad
Heel veel sterkte Troosten Troosten
Bericht Vrijdag 22 Januari 2010 4:34 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow Anika,

Ik zit zelf met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Ik voel hoe groot je verdriet is. Veel sterkte, voor jullie allemaal. Jullie hebben echt alles, maar dan ook alles gedaan voor Rocco.
Rocco heeft je nog gevoeld, dat zal hem rust gegeven hebben, hoe hard het ook is, hij is niet alleen gestorven maar in de handen van wie hij hield.

Veel moed. Troosten
Bericht Vrijdag 22 Januari 2010 9:02 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 5:39 pm
  Berichten van afgelopen: