Daar kan ik een opmerking opmaken,maar dat zullen we maar achterwegen laten!!
Dinsdag 6 Februari 2007 1:32 pm
Marjet Ervaren vlieger
Jouw uitleg klinkt niet verkeerd Igor, het is meer dat Kadoes haar ervaringen me zorgen baren Dat klinkt namelijk naar iets wat mij ook kan overkomen
Maar nu ff geen foto's van kleine Smurf want ze heeft een pesthumeur en zit in d'r kooi te chagerijnen
Wil niks dus we laten 'r maar ff. Maar zal zeker es proberen wat jullie zeiden: van een grotere afstand fotograferen en dan knippen...
Dinsdag 6 Februari 2007 1:34 pm
Patricia Kamikaze piloot
ahhhh wat een schatje ubercute zou Ilse zeggen Wat vervelend dat je je zorgen maakt om het plukken. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Ze heeft nogal wat veranderingen achter de rug en heb ik hier al niet eens gelezen dat ook het overzetten op beter voer toch voor tijdelijk plukken en ruien kan zorgen? Het lichaampje moet er even aan wennen en het is ook nog eens de tijd voor razende hormoontjes (jaja Gizmo kan er ook over meevertellen op het moment ).
Wat de foto's betreft. Ik heb ook een canon waarbij software werd geleverd die ik vrij makkelijk te hanteren vind (en dat wil wat zeggen!). Ik kan heel makkelijk secties uit foto's knippen (selecteren met muis en dan op "crop" knippen en dan opslaan als) die dan vanzelf groter worden. Als ik van te dichtbij fotografeer zijn de foto's net zo onscherp als die van smurfje. Maarja dat ik zo'n programma heb, heb jij weinig aan natuurlijk
Toch heel fijn dat we smurfie al in actie kunnen zien hoor
quote:Originally posted by Patricia
:Wat de foto's betreft. Ik heb ook een canon waarbij software werd geleverd die ik vrij makkelijk te hanteren vind (en dat wil wat zeggen!). Ik kan heel makkelijk secties uit foto's knippen (selecteren met muis en dan op "crop" knippen en dan opslaan als) die dan vanzelf groter worden.
D
ZoombrowserEX ????
Dinsdag 6 Februari 2007 1:45 pm
Patricia Kamikaze piloot
ja!
Dinsdag 6 Februari 2007 1:46 pm
Igor Vliegende acrobaat
Danny, wat ben ik blij dat je je zo netjes gedraagt...
In PhotoShop is het eigenlijk hetzelfde als in ZoomBrowserEX. Een selectie maken en dan Crop kiezen. Het gaat je wel lukken Marjet. Anders vraag je het gewoon nog een keer en dan probeer ik het anders uit te leggen
quote:Originally posted by Igor
Danny, wat ben ik blij dat je je zo netjes gedraagt...
In PhotoShop is het eigenlijk hetzelfde als in ZoomBrowserEX. Een selectie maken en dan Crop kiezen. Het gaat je wel lukken Marjet. Anders vraag je het gewoon nog een keer en dan probeer ik het anders uit te leggen
Mss. ff anders printscreenen!!!
Ik gebruik de adobe photoshop zelf niet!!
Dinsdag 6 Februari 2007 1:56 pm
Igor Vliegende acrobaat
Eerst zo proberen, anders zou dat goed kunnen
Dinsdag 6 Februari 2007 2:04 pm
Marjet Ervaren vlieger
Jullie jagen me de gordijnen in met al die kreten
Van pure schrik ga ik alleen nog maar héél stil in een hoekje zitten en komt er van 't fotograferen helemaal niks meer.
Mijn cameraatje heet 'Trust LCD Powerzoom' en er zit niks geen softwarepakket bij.
Smurf is hormonaal verklaard, Marleen vergeleek het al met ons maandelijkse humeur en dat is bij míj in elk geval niet mis dus ik laat Smurf maar ff staatsgevaarlijk zijn en negeer haar gepluk (wat ik haar overigens ook nooit zíe doen)
Heb haar maar es verwend met een stengeltje trosgierst wat ze eerst fanatiek ging vermoorden maar toen opeens toch té lekker bleek te vinden om in het rond te strooien
Woensdag 7 Februari 2007 12:21 pm
Patricia Kamikaze piloot
zie je wel. Ik zei toch ook al dat het de tijd is voor de razende hormoontjes Waar wij het met chocolade moeten doen doet Smurf het met trosgierst
Zaterdag 10 Februari 2007 6:00 pm
marleen Kamikaze piloot
Hahahaha das een goeie Patricia!!!!!
Zondag 11 Februari 2007 7:18 pm
Marjet Ervaren vlieger
Hoe lang duren hormonale buien bij forpusjes? Iemand enig idee?
Maandag 12 Februari 2007 8:43 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:38 am