Smurfje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Forpus forum (muspapegaai)

Auteur Onderwerp
Igor
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Het is echt heel simpel hoor. Alleen lastig uit te leggen Confused
Ik ben benieuwd... Very Happy
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 1:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Daar kan ik een opmerking opmaken,maar dat zullen we maar achterwegen laten!! Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 1:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Jouw uitleg klinkt niet verkeerd Igor, het is meer dat Kadoes haar ervaringen me zorgen baren Laughing Dat klinkt namelijk naar iets wat mij ook kan overkomen Laughing
Maar nu ff geen foto's van kleine Smurf want ze heeft een pesthumeur en zit in d'r kooi te chagerijnen Shocked
Wil niks dus we laten 'r maar ff. Maar zal zeker es proberen wat jullie zeiden: van een grotere afstand fotograferen en dan knippen... Rolling Eyes Wink
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 1:34 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hartje ahhhh wat een schatje Hartje ubercute zou Ilse zeggen Very Happy Wat vervelend dat je je zorgen maakt om het plukken. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Ze heeft nogal wat veranderingen achter de rug en heb ik hier al niet eens gelezen dat ook het overzetten op beter voer toch voor tijdelijk plukken en ruien kan zorgen? Het lichaampje moet er even aan wennen en het is ook nog eens de tijd voor razende hormoontjes (jaja Gizmo kan er ook over meevertellen op het moment Rolling Eyes ).

Wat de foto's betreft. Ik heb ook een canon waarbij software werd geleverd die ik vrij makkelijk te hanteren vind (en dat wil wat zeggen!). Ik kan heel makkelijk secties uit foto's knippen (selecteren met muis en dan op "crop" knippen en dan opslaan als) die dan vanzelf groter worden. Als ik van te dichtbij fotografeer zijn de foto's net zo onscherp als die van smurfje. Maarja dat ik zo'n programma heb, heb jij weinig aan natuurlijk Embarassed

Toch heel fijn dat we smurfie al in actie kunnen zien hoor Very Happy
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 1:43 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Patricia
:Wat de foto's betreft. Ik heb ook een canon waarbij software werd geleverd die ik vrij makkelijk te hanteren vind (en dat wil wat zeggen!). Ik kan heel makkelijk secties uit foto's knippen (selecteren met muis en dan op "crop" knippen en dan opslaan als) die dan vanzelf groter worden.
D

ZoombrowserEX ????
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 1:45 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja! Very Happy
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 1:46 pm
Igor
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Danny, wat ben ik blij dat je je zo netjes gedraagt... Razz Twisted Evil Laughing

In PhotoShop is het eigenlijk hetzelfde als in ZoomBrowserEX. Een selectie maken en dan Crop kiezen. Het gaat je wel lukken Marjet. Anders vraag je het gewoon nog een keer en dan probeer ik het anders uit te leggen Very Happy
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 1:52 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Igor
Danny, wat ben ik blij dat je je zo netjes gedraagt... Razz Twisted Evil Laughing

In PhotoShop is het eigenlijk hetzelfde als in ZoomBrowserEX. Een selectie maken en dan Crop kiezen. Het gaat je wel lukken Marjet. Anders vraag je het gewoon nog een keer en dan probeer ik het anders uit te leggen Very Happy

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Mss. ff anders printscreenen!!! Wink Wink
Ik gebruik de adobe photoshop zelf niet!!
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 1:56 pm
Igor
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Eerst zo proberen, anders zou dat goed kunnen Very Happy
Bericht Dinsdag 6 Februari 2007 2:04 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Shocked Jullie jagen me de gordijnen in met al die kreten Exclamation
Van pure schrik ga ik alleen nog maar héél stil in een hoekje zitten en komt er van 't fotograferen helemaal niks meer.
Mijn cameraatje heet 'Trust LCD Powerzoom' en er zit niks geen softwarepakket bij.

Smurf is hormonaal verklaard, Marleen vergeleek het al met ons maandelijkse humeur en dat is bij míj in elk geval niet mis Evil or Very Mad dus ik laat Smurf maar ff staatsgevaarlijk zijn en negeer haar gepluk (wat ik haar overigens ook nooit zíe doen)
Heb haar maar es verwend met een stengeltje trosgierst wat ze eerst fanatiek ging vermoorden maar toen opeens toch té lekker bleek te vinden om in het rond te strooien Laughing
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 12:21 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

zie je wel. Ik zei toch ook al dat het de tijd is voor de razende hormoontjes Cool Waar wij het met chocolade moeten doen doet Smurf het met trosgierst Laughing
Bericht Zaterdag 10 Februari 2007 6:00 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Hahahaha das een goeie Patricia!!!!!
Bericht Zondag 11 Februari 2007 7:18 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hoe lang duren hormonale buien bij forpusjes? Iemand enig idee?
Bericht Maandag 12 Februari 2007 8:43 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:38 am
  Berichten van afgelopen: