TOMMY

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Forpus forum (muspapegaai)

Auteur Onderwerp
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wat naar Sad Crying or Very sad
Gelukkig dat de kat Peppie niet te pakken heeft gekregen.
En inderdaad dit kan echt iedereen overkomen, veel sterkte!
Bericht Donderdag 26 April 2007 5:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh wat erg! Sad
Probeer het jezelf aub niet te veel kwalijk te nemen.. Je zat erbij en je lette op. Wat kan je nog meer doen?

Wel fijn dat Peppie er niet zo mee lijkt te zitten. Heb je foto's van Peppie? Ben wel erg benieuwd naar hem.

Sterkte!
Bericht Donderdag 26 April 2007 7:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ooh, wat een vrselijk verhaal.
heel veel sterkte met het verlies van je forpus.
Bericht Donderdag 26 April 2007 9:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

daphne, wat een zielig verhaal!!!! Ik kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent, maar je had er niks aan kunnen doen...
Heel veel sterkte hoor, neem jezelf nou maar niks kwalijk... Troosten
Bericht Vrijdag 27 April 2007 7:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh, Daphne, wat erg zeg Sad . Zo opletten en dan toch..maar ja, sneller als een kat zijn we niet en worden we ook nooit. Waarschijnlijk heeft ie het al een tijdje in de gaten gehouden en zijn kans schoon gezien toen je even wat afstand nam.
Soms als ik buiten ben en even naar binnen ga om wat te pakken laat ik Herman op zijn stok maar na dit verhaal zal ik hem toch elke keer in de bench doen.
Het is heel erg maar neem je zelf alsjeblieft niets kwalijk. Dit is nu typisch zoals het spreekwoord zegt: "een ongeluk zit in een klein hoekje".
Zo zijn er helaas heel veel dingen die we niet kunnen voorkomen. (Herman, Sandor...Herman poot gebroken)

Gelukkig mist Peppie zijn partner niet, dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.
Heel dubbel, sterkte met het verlies van de ene en veel plezier met Peppie!
Bericht Vrijdag 27 April 2007 8:48 am
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Iedereen bedankt! Ben toch wel blij dat ik t hier verteld heb, want jullie reacties dien me echt goed Smile t Is inderdaad zo dat en ongeluk in een klein hoekje zit en je dingen soms niet kunt voorkomen...maar ik haatte mezelf enorm toen t gebeurd was Mad En idd gieren de zenuwen soms door mn lijf Danny...heel akelig gevoel Confused Voor t vorige baasje is t ook heel erg. Ze vertrouwde erop dat ze hier goed zaten, was reuze blij met mn mailtjes en dan ineens dit bericht. Ohh wat vond ik dat erg Sad Ze is ook erg van slag Sad

Met Peppie gaat t harstikke goed. Hij is extra vrolijk nu hij ook gewoon in huis mag wonen en veel bij me kan zijn. Hij heeft ook een nieuwe kooi gekregen. Hun oude was zwart en aan t afbladeren en nu zo zonder Pippie en met de uitslag van de testen vonden we t een goed moment hem een nieuw huisje te geven. Hij is er erg blij mee Smile . t Is zo'n schatje Hartje Chico en Guano...die we altijd zo klein en licht vonden zijn ineens best GROOT en ZWAAR Shocked Laughing

Ik zal vandaag proberen fotos te plaatsen, want ik heb weer aardig wat nieuwe fotos van de vogels en ook van Pppie..en Pippie (met de videocamera gemaakt) . Doe ik even vanuit Freddys pc, dus niet opjagen graag! Razz Daar zitten ook nog veel oude fotos in en ik wil dus graag een inhaalslag maken met mn dagboek Wink
Bericht Vrijdag 27 April 2007 9:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hoera nieuwe foto's van je gaaienbende
zal heel geduldig wachten Cool hihihi
Bericht Vrijdag 27 April 2007 10:00 am
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Oeeehhhhh,rustig blijven???
Dat wordt moeilijk,hahaha Laughing Laughing Laughing
nee,hoor. Doe maar lekker rustig aan. Wink
Bericht Vrijdag 27 April 2007 10:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je krijgt alle tijd van de wereld als je er maar eindelijk een keer een up-date van je dagboek komt.
We lezen het wel als je ze geplaatst hebt Very Happy
Bericht Vrijdag 27 April 2007 10:23 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kan me voorstellen dat ze van slag was, maar.. Dit had bij iedereen kunnen gebeuren hoor!
En ik denk dat ze liever heeft dat ze goed zitten en dat er misschien een ongelukje kan gebeuren dan dat ze hun hele leven veilig in een kooitje zonder speelgoed zitten. Tenminste, dat zou ik hebben!

Wat voor kooi heb je? Ben wel benieuwd wat voor nieuw huis Peppie heeft gekregen.

Leuk is dat he, als je andere gaaitjes ineens zwaar zijn?
Had het hier ook met Zazu. Omdat de andere drie kleiner zijn, lijkt Zazu ineens zwaarder PLUS ik maak me ook niet meer zo'n zorgen om z'n gewicht. (Juist omdat hij zwaar voelt)

Ben erg benieuwd naar de inhaalslag! Cool Doe maar rustig aan, want het wordt vandaag superwarm. Dan gaat alles ook een stuk langzamer. Laughing
Bericht Vrijdag 27 April 2007 10:34 am
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

Tommy, wat verschrikkelijk voor je om dat mee te hebben gemaakt....
Brrr....
Sterkte meid,
gelukkig heeft Peppie er weinig van overgehouden.
Echt erg naar....
Bericht Vrijdag 27 April 2007 9:40 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:38 am
  Berichten van afgelopen: