Voor het eerst een Forpus

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Forpus forum (muspapegaai)

Auteur Onderwerp
Nicole
Eitje

Voor het eerst een Forpus  Reageer met quote  

Goedeavond,

Ik ben hier nieuw. Mijn naam is Nicole en waarschijnlijk gaan we een Forpus aanschaffen. Een collega van mijn man heeft een nestje van 6 eieren en waarschijnlijk krijgen wij er 1. Ligt er natuurlijk aan of er wel babytjes in het eitje zitten. Nu ben ik informatie aan het zoeken, hoe we dit het beste kunnen aanpakken.
De eitjes zijn ongeveer 2 weken geleden gelegd. Hoe kunnen wij er voor zorgen dat we de forpus handtam kunnen maken?? Vanaf welke week kunnen ze weg bij de ouders ?? en moeten ze dan nog bijgevoed worden??
Wat voor voer moeten deze beestje hebben en wat voor een kooi is voor hun goed genoeg? Wat mag je ze verder geven en vanaf welke leeftijd.
Vanaf welke week moet de collega gaan bijvoeden??
En nog een vraag hoe kunnen we dadelijk weten welke van de 6 forpus welke we moeten nemen. Ik neem aan dat ze kaal geboren worden en hoe weet je dan welke je moet kiezen??
Een heleboel vragen maar we willen graag voorbereid zijn.

Bedankt alvast voor de informatie.
Bericht Zaterdag 9 Juni 2007 9:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Voor het eerst een Forpus  Reageer met quote  

Hoi Nicole, ik denk dat er iets mis is gegaan. Je berichtje is twee keer gepost. Ik sluit dit topic, klets hier: http://www.fluffies.org/nl/for.....t6635.html rustig verder!
Bericht Zaterdag 9 Juni 2007 9:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:39 am
  Berichten van afgelopen: