In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Dank je wel! We hebben het heel druk met hem/haar het is een echte sloper, dus als ie los is moeten we Baretta goed in de gaten houden. Maar hij/zij is zo lief .
Ik Heb bij jouw foto's gekeken. Wat een schatjes!!!
Ik heb een vraagje aan jou. Hoe lang zat jullie grijsje aan de pap? Ik heb namelijk mijn moeders edelman papegaai met pap groot gebracht, maar die kwam moeilijk van de pap af. Het is uiteindelijk goed gekomen en dit is inmiddels 3 jaar geleden, maar ik vroeg me af hoe dat bij jullie ging.
Oef, dat is ondertussen al lang geleden dat hij nog zo'n klein kuiken was en dat kan ik eerlijk gezegd niet zo met zekerheid meer zeggen hoeveel weken hij was. Ik heb er in elk geval geen problemen mee gehad in die zin dat ik hem 1 maaltijd afbouwde over een goede week tijd en dan pas de andere voeding, ...
Zo had hij wel altijd zijn voedingsstoffen binnen van zijn pap en kon hij datgene wat hij minder kreeg lekker zelf aanvullen door zijn voeding te ontdekken.
Die van mijn moeder heeft meer dan een half jaar pap gekregen. en die bleef nog heel lang om zijn pap vragen. Baretta van ons is 20 weken en krijgt nog twee keer pap. Ik heb van de week z'n middag pap eraf gehaald
Hoe oud zijn jullie vogels?