Foto/film album van gebruiker: Baretta

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Onze Witkuif Baretta
Klik hier om het foto/film album van Baretta te bekijken (16 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 15 Mei 2011 8:56 am
Laatste bewerking: Dinsdag 13 September 2011 1:20 pm
Foto/film album en dit topic zijn 528 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Baretta
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 13 September 2011 1:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een prachtige gaai heb je zeg en wel heel leuk te zien hoe hij/zij zo betrokken is bij alles. Echt mooi Klappen
Bericht Zondag 15 Mei 2011 10:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Baretta
Eitje

Reageer met quote  

Dank je wel! We hebben het heel druk met hem/haar het is een echte sloper, dus als ie los is moeten we Baretta goed in de gaten houden. Maar hij/zij is zo lief Hartje .
Bericht Zondag 15 Mei 2011 1:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ik kan het me zo voorstellen dat je ogen tekort hebt maar aangezien jullie dat weten lijkt me dat dat wel goed komt.

Veertje
Bericht Zondag 15 Mei 2011 5:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Baretta
Eitje

Reageer met quote  

Ik Heb bij jouw foto's gekeken. Wat een schatjes!!!
Ik heb een vraagje aan jou. Hoe lang zat jullie grijsje aan de pap? Ik heb namelijk mijn moeders edelman papegaai met pap groot gebracht, maar die kwam moeilijk van de pap af. Het is uiteindelijk goed gekomen en dit is inmiddels 3 jaar geleden, maar ik vroeg me af hoe dat bij jullie ging. Razz
Bericht Maandag 16 Mei 2011 5:51 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je wel voor je mooie compliment Hulde!

Oef, dat is ondertussen al lang geleden dat hij nog zo'n klein kuiken was en dat kan ik eerlijk gezegd niet zo met zekerheid meer zeggen hoeveel weken hij was. Ik heb er in elk geval geen problemen mee gehad in die zin dat ik hem 1 maaltijd afbouwde over een goede week tijd en dan pas de andere voeding, ...
Zo had hij wel altijd zijn voedingsstoffen binnen van zijn pap en kon hij datgene wat hij minder kreeg lekker zelf aanvullen door zijn voeding te ontdekken.
Bericht Maandag 16 Mei 2011 3:12 pm
Baretta
Eitje

Reageer met quote  

Die van mijn moeder heeft meer dan een half jaar pap gekregen. en die bleef nog heel lang om zijn pap vragen. Baretta van ons is 20 weken en krijgt nog twee keer pap. Ik heb van de week z'n middag pap eraf gehaald Yeah!
Hoe oud zijn jullie Vogeltjes vogels?

groetjes Shirley
Bericht Maandag 16 Mei 2011 4:07 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mijn grijze roodstaart is van 2007 en onze bonte boer van 2008. Nog jonge kippetjes dus Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 21 Mei 2011 2:41 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

heerlijke foto's hoor Yeah! Yeah! Yeah! , al krijg ik zelf wat schrik als ik hem met poes zie stoeien maar dat kan mijn altijd aanwezige angst wel zijn.
Bericht Zaterdag 24 September 2011 4:34 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:01 am
  Berichten van afgelopen: