In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Maandag 23 Juni 2008 7:11 pm
Sue Moderator
Ohhhh wat een schitterend vogeltje zeg! Hij is nog erg jong volgens mij, want hij heeft nog een zwart snaveltje.
Heeeeeel veel plezier met dit super vogeltje!
Ze is zeker in de zevende hemel en is vandaag van start gegaan met tam maken. Gaat wonderbaarlijk goed, ze stapt al op bij het commando op, stapt over naar anderen bij hetzelfde commando
Ook zit hij bij haar op dr schouder en geeft kusjes, ik ga er nu even twee foto's bij zetten waarop je ziet hoe goed het al gaat en dit op de eerste dag dat ze er mee bezig is want gister hebben we Zazou maar in haar kooitje gelaten om te wennen aan de nieuwe woonomgeving.
Maar we zijn echt heel blij met onze gevleugelde vriend
Wat superleuk zeg dat het al zo goed gaat Leuk voor Zazou, krijgt op die manier veel vrijheid en natuurlijk ook voor jullie. Wens je dochter trouwens een hele gelukiige verjaardag en superveel plezier met Zazou.
Zondag 22 Juni 2008 9:43 pm
Sue Moderator
Achhhh wat een verschrikkelijk leuke en schattige foto's! Ik heb echt genoten. Wat een schatje is Zazou en wat gaat je dochter leuk met haar om. Die twee zijn echt dikke maatjes.