Klik hier om het foto/film album van Calimero te bekijken (8 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Donderdag 3 April 2008 8:13 am
Laatste bewerking: Zaterdag 12 April 2008 3:53 pm
Foto/film album en dit topic zijn 229 keer bekeken
Waardering
(4 uit 2 waarderingen)
Auteur
Onderwerp
Calimero Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Ja, het is inderdaad moeilijk zeggen hoe oud hij zou zijn en dan heb ik zelf wel een grijsje Maar ben zeker dat de VA jullie vragen wel zal kunnen beantwoorden hoor. Maak jullie maar niet te ongerust.
Het geluk straalt wel van jullie af hoor. Coco is met zijn poepje in een warm nestje beland.
Mooie fotokes en die dat hij zich verstopt achter zijn knuffel , daar smelt je toch van. Ik moest eerst ff kijken maar toen ik hem zag was ik helemaal verteterd. Die schatjes toch.
Vrijdag 4 April 2008 9:54 am
Fluffy Sue Site Admin
Zit nog te wachten op meer foto's!
Vrijdag 11 April 2008 8:27 pm
Calimero Eitje
Er staan er alvst een paar sorry had het zo druk
Zal binnenkort ook proberen tijd te maken om een dagboekje te maken is wel zo leuk....
Ha, zijn paleisje is als goedgekeurd zie ik. En aan aandacht ontbreekt het zeker niet, handig toch als die jongens er op letten. Hij geniet er in elk geval van om bij hun te zitten.
Zeg, wat zat er in die thee? Zijn oogjes stonden er wat raar van?
Leuke foto's alweer hoor en die laatste, ja, zo ken ik er hier nog ene. Daar zit ie nog het meest op zijn gemak en is het over het algemeen ook het allerliefst, als hij niet aan het puberen is tenminste.
Zondag 13 April 2008 9:24 am
Fluffy Sue Site Admin
Wat een lieverdje is het zeg! Hij heeft wel veel vriendjes geloof ik.
Doe maar rustig aan hoor. (Zei ze ongeduldig!)
Woensdag 16 April 2008 9:49 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 16 Mei 2008 4:13 am