Foto/film album van gebruiker: cisca

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: lekker ff in de tuin uit waaien 21mei 2011
Klik hier om het foto/film album van cisca te bekijken (4 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zaterdag 21 Augustus 2010 5:48 pm
Laatste bewerking: Zaterdag 21 Mei 2011 5:46 pm
Foto/film album en dit topic zijn 351 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
cisca
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zaterdag 21 Mei 2011 5:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een knappe foto's, smelt smelt Hartje

Euh, heb je geen schrik dat je gaai gaat vliegen? Dacht niet gezien te hebben dat hij gewiekt was if heb ik dat ergens gemist en niet goed gekeken?
Bericht Woensdag 25 Mei 2011 4:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
cisca
Eitje

Reageer met quote  

hoi sarah nee rocco is geknipt aan een kant is ook haast niet te zien zo mooi gedaan, maar deze foto is ook weer van een paar weken terug nu mag die niet meer naar buiten want zijn veren beginnen opnieuw terug te komen, dus nu ben ik wel heel voorzichtig moet er niet aan denken dat die ineens ervan door gaat. groetjes cisca Vogeltjes
Bericht Woensdag 25 Mei 2011 10:09 pm
EvelienM
Net uit het ei

Reageer met quote  

wat een mooierd!
Bericht Donderdag 26 Mei 2011 8:07 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Waarom laat je hem niet aan beide kanten wieken? 1 kant is echt niet goed voor hun evenwicht.
Bericht Zondag 29 Mei 2011 1:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
cisca
Eitje

Reageer met quote  

hallo sarah ik heb begrepen van de kweker dat het beter is om aan een kant te knippen, als hij ineens van de kooi probeert te vliegen dan kan die nog een beetje sturen met een vleugel.hij moet toch weer geknipt worden dus ik zou het eens aan hedwig vragen. groetjes cisca
Bericht Maandag 30 Mei 2011 10:20 am
cisca
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by cisca
hallo sarah ik heb begrepen van de kweker dat het beter is om aan een kant te knippen, als hij ineens van de kooi probeert te vliegen dan kan die nog een beetje sturen met een vleugel.hij moet toch weer geknipt worden dus ik zou het eens aan hedwig vragen. groetjes cisca

hoi sarah rocco wordt van de week toch aan twee kanten gewiekt en mag nooit meer na buiten, hij is gisteren rond 2uur ineens uit het niets van zijn standaard afgevlogen zo de lucht in en weg was die, wij overal zoeken had hem gelijk op marktplaats gezet als weg gevlogen maar helaas geen reactie`s, na zo 3 uurtje zoeken en bij mensen aan bellen omdat ik dacht hij kan nog niet zolang vliegen meschien zit die wel bij de achter buren in de achter tuin, maar helaas daar was rocco ook niet te vinden, dus toch maar weer verder zoeken en roepen tussen de struiken en bomen maar helaas niet te vinden Sad .......
en toen ineens kwam een man aan lopen die het gesprek hoorde die ik voerde met de buurman zelf hadden ze de deurbel niet gehoord en die vroeg zijn jullie een papegaai aan zoeken ik zij ja heeft U hem gevonden ja vanmiddag rond half 3 in lindenholt( dat is ongeveer 2 kilo meter verder als waar wij wonen) samen met mijn collega waar hij nu ook is dus hij gelijk zijn collega bellen en vragen heeft die een ring om en wat staat erop alles kwam overeen met wat ik door gaf dus helemaal blij
Yeah! Yeah! die man is gelijk in de auto gesprongen en na ons gekomen toen die aan kwam met rocco en ik keek zij die gelijk kom kusje Hartje .... Hartje ... gelijk op zijn kooi gezet en rocco heeft de hele avond geslapen Zzz en verders niks gezegd Zip-it , vanmorgen toen we beneden kwamen begon die weer te kletsen Klappen pffffffffff wat hebben wij een geluk gehad dat die weer thuis is. Engeltje

groetjes cisca
Bericht Donderdag 2 Juni 2011 10:29 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ai, dat is natuurlijk wel schrikken maareuh, wel een beetje drastisch om hem nooit meer buiten te laten. Mijn 2 gaaien zijn beide niet gewiekt maar gaan dan natuurlijk niet los buiten, met kooi en al gaan ze buiten want die buitenlucht hebben ze toch echt nodig hoor.
Bericht Vrijdag 3 Juni 2011 11:33 am
cisca
Eitje

Reageer met quote  

[quote="Sarah"]Ai, dat is natuurlijk wel schrikken maareuh, wel een beetje drastisch om hem nooit meer buiten te laten. Mijn 2 gaaien zijn beide niet gewiekt maar gaan dan natuurlijk niet los buiten, met kooi en al gaan ze buiten want die buitenlucht hebben ze toch echt nodig hoor.[/quote

hoi sarah ik had eerst een kooi voor buiten maar dat vondt die niet echt leuk om erin te zitten rocco is gewend om de hele dag uit zijn kooi te zijn, maar het is wel weer een oplossing om een kooi voor buiten aan te schaven. zodat die toch weer veilig naar buiten kan pfff was echt geschrokken we dacht gelijk die zien we nooit meer terug, het gaat verder ook weer goed met hem praat weer, hij heeft wel een klap gemaakt op zijn snavel en kon niet goed eten en klimmen maar dat gaat gelukkig nu ook weer beter.

bedankt voor je reactie groetjes cisca
Bericht Vrijdag 3 Juni 2011 11:44 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hij zal waarschijnlijk wel heel moe geweest zijn en dan ook nog die klap, dan moet je natuurlijk wel even bekomen maar gelukkig gaat het weer heel wat beter nu. In elk geval, zelf was ik nooit gerust toen onze Bonte Boer nog gewiekt was om hem los mee te nemen naar buiten. Nu vliegen beide en gaan ze met kooi en al buiten, het is wat wennen maar dat zal ook hij wel wennen hoor.
Bericht Vrijdag 3 Juni 2011 11:48 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:05 am
  Berichten van afgelopen: