|
|
|
| Titel: zo daar ben ik weer!!! |
| Klik hier om het foto/film album van coco&joyce te bekijken (4 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Maandag 10 November 2008 6:41 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 10 November 2008 6:44 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 778 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Maandag 10 November 2008 6:44 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
andere foto's volgen nog maar heb het nog erg druk!
zal morgen ofzo eens kijken of ie nog eens mooi op de foto wil!!!  |
Maandag 10 November 2008 6:56 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Wat heerlijk weer dat ie bij je is. Je ziet hem lekker genieten. Voor hem begint er ook weer een heel ander en beter leven. |
Maandag 10 November 2008 9:13 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Oooo, daar is ie dan, de lieverd. Leuk joh, die hebben we zoooo hard gemist. Jij natuurlijk ook en hij jou. Super dat jullie terug samen zijn.
Geniet met volle teugen, Coco die geniet al in elk geval, dat is eraan te zien.  |
Dinsdag 11 November 2008 9:33 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Heeeey Coco Joyce & ?? Welkom (terug)!
Ik heb Coco's foto's en filmpjes ontzettend gemist, ben blij dat jullie er weer zijn!  |
Dinsdag 11 November 2008 9:50 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
dank je wel!!!
heb het ook gemist hoor lekker buurten hier!
morgen heb ik een paar leuke foto's van zn nieuwe playtop!
ik heb zn standaard moeten afbreken omdat we nu een stuk kleiner wonen,
dus nu heb ik het bovenstuk van zn standaard op zn playtop gemonteerd zodat ie toch lekker kan klimmen en spelen buiten zn kooi!
hij is het voorzichtig allemaal aan het verkennen mn held op sokken
tussen rob en coco gaat het ook steeds beter rob mag nu ook in zn kooi komen coco houdt hm nog wel in de gaten maar begint niet te mopperen of te happen naar hm,
heb gezegt dat ie hm morgen maar eens een stukje appel moet geven om te kijken hoe dat gaat!en zo gaan we stap voor stap steeds verder.ze moeten maar lekker rustig aan elkaar wennen.
coco houdt hm wel nauwlettend in de gaten als rob aan me komt
maar begint nu door te krijgen dat rob geen bedreiging is voor mij of hem.  |
Dinsdag 11 November 2008 10:25 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Dat gaat goed. Dieren heb ook vaak door hoe mensen zijn, (al klinkt dat nu vast niet in het voordeel voor mijn man ) Haha, maar niet vergeten wat Coco heeft meegemaakt de laatste maanden vind ik het al heel erg knap hoor. Rob doet zijn best en dan moet dat wel lukken.
Hier is Richard er gewoon haast nooit, eten en slapen ja, dan wel, voor de rest is hij op zijn werk.  |
Woensdag 12 November 2008 12:13 pm |
|
|
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Super Joyce dat het vertrouwen van Coco naar Rob zo langzamerhand terrein wint, dat gaat helemaal goed komen.
Leuke foto's weer en ik kijk al weer uit naar de leuke verhalen over Coco  |
Woensdag 12 November 2008 10:46 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
daar ben ik ook erg blij mee was echt bng dat ie nou helemaal gee mannen meer moest hij was eerst al meer een vrouwengaai en na het drama van de laatste 8 maanden zag ik er een zwart gat in
dit ligt ook aan rob hoor want hij is er heel geduldig meehij laat hm lekker doen en kletst wat met coco maar verder forceerd ie niks!!!
nou ikkan je wel vertellen dat coco nu helemaal snel op zn teentjes is getrapt als ie iets doet wat niet mag en hij krijgt op zn donder van ons dan is meneer zo gepikeerd dat ie in zn kooi gaat zitten en er dan voor de rest van de avond of dag niet meer uitkomt
als ik hm dan na een tijd weer roep dan doet ie net of ik lucht ben lekker eigenwijs kippie  |
Donderdag 13 November 2008 6:41 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Dat is ie dus niet verleerd, alleen maar beter in geworden Trekt misschien wel weer bij. Even uit proberen of het werkt. als ie erachter komt dat het niet werkt weet ie dat ie alleen zich zelf ermee heeft  |
Donderdag 13 November 2008 11:52 am |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
jep het is een ster daarin
hij zal het gauw genoeg door hebben en zo niet hij heeft zichzelf ermee mij niet!  |
Donderdag 13 November 2008 12:24 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:05 am
|
|
|
|
|
|