In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Natuurlijk is Gogo al wel eerder in bad geweest. Dan zette ik hem op de grond en liet ik het "regenen".
Vandaag voor het eerst op de douchestok. Dat gaf een rare reactie van hem. Zoals je kan zien op de foto's spreid hij zijn vleugels helemaal uit. Dit deed hij constant. Vaak deed hij zijn vleugels naar voren tegen mekaar aan en dan zijn kopje onder zijn vleugels.
Het ziet er enorm schattig uit als hij dat doet (helaas is het niet gelukt dat op de foto te krijgen), maar ik weet eigenlijk niet waarom hij dat doet..
Woensdag 16 Juli 2008 9:22 am
Fluffy Sue Site Admin
Heyyy die gaat uit z'n dak zeg! Wat leuk!!! Gaat Gogo ook echt onder de straal zitten?
Woensdag 16 Juli 2008 10:21 am
Fluffy Sue Site Admin
quote:Originally posted by Egwene
Vaak deed hij zijn vleugels naar voren tegen mekaar aan en dan zijn kopje onder zijn vleugels.
Lollig hé. Dat met de vleugels wat je wil zeggen doet ons grijsje hier ook tijdens het douchen met de plantenspuit. Lollig is dat om te zien vind ik, precies of ie een dansje aan het doen is.
Vrijdag 18 Juli 2008 2:30 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 8:56 pm