Foto/film album van gebruiker: Egwene

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Nieuwe speeltjes, voor Sue in mijn album ipv in mijn dagboek :-P
Klik hier om het foto/film album van Egwene te bekijken (6 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Maandag 23 Februari 2009 3:20 pm
Laatste bewerking: Maandag 23 Februari 2009 3:25 pm
Foto/film album en dit topic zijn 655 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zover reikt de intelligentie van Herman tot op dit moment nog niet Embarassed
Wie weet in de toekomst Mr. Green
Of als hij straks de Edels ermee bezig ziet, dat hij er dan meer moeite voor wil doen Laughing
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 8:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hm, ik denk dat JOris toch niet zo slim is als ik dacht. Het nootje ligt er nog steeds in ondanks dat hij nu al 2 dagen open is.... En ik heb het hem al laten zien en mijn moeder heeft het hem al laten zien.
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 6:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou nou, niet zo slim zou ik niet zeggen. Volgens mij moet hij nog bekomen van het openvallende schatkistje, hahahaha.
Je kan er misschien eens in plaats van een nootje sliertjes papier of zo indoen, trekt vaak aan tot het eruit halen.
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 7:10 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja,, ik zat er inderdaad al aan te denken om er iets anders in te gaan doen
Sliertjes papier is wel een goed idee, ja!
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 7:14 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Altijd het proberen waard natuurlijk. Wink
Bericht Donderdag 26 Februari 2009 7:35 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Mmm...ik dacht dat Joris niet zo slim was, maar eigenlijk was meneertje super slim!
Ik had dus die schatkist en die was nog open. Daar zat een amadel in. Ik heb daar een stukje walnoot bij gedaan. TOen ik later keek was de walnoot weg en de amandel zat er nog in. Ik overal gezocht, maar meneertje had hem lekker opgesnoept.
De amandel in zijn voerbakje gedaan. Hij heeft het nog geprobeerd, maar nee, het was niet lekker dus die werd op de grond gegooid. Hij was dus gewoon kieskeurig!
Ik had er iets anders ingedaan wat hij zeker lekker vindt. Binnen een half uur was hij open en was het lekkers weg! Shocked

Ik denk dat ik hem zwaar onderschat had! Hij is gewoon slimmer ipv een beetje dom....
Bericht Maandag 2 Maart 2009 2:46 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Aaaaa, zie je wel hoe slim hij is Hartje . Beetje kieskeurig ja, maar dat zijn ze allemaal wel hoor. Wees blij dat je het niet héél subtiel naar je hooft geslingerd kreeg die amandel, hahahhaa, is hier wel het geval als iets niet lekker is, hahahhaa
Bericht Donderdag 5 Maart 2009 8:13 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:07 am
  Berichten van afgelopen: