In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Dinsdag 27 Mei 2008 8:08 am
Sue Moderator
Wat een leuke kiekjes zeg! Otto is echt een mooie bonte boer.
Alleen, ehm, die bal is wat te groot voor voetbal. Misschien wel geschikt als skippybal?
Als skippybal...haha...helaas stuitert hij niet al te best. Otto vindt het dan wel weer leuk om er proberen op te staan wat natuurlijk niet lukt, omdat hij dan weer weg rolt...
Otto is helemaal geen slopertje. Die is zo ontzettend netjes met zijn speelgoed en zijn kooi. Echt ongelooflijk. Weekamp is meer een sloper, maar Gogo nog wel het meeste!
Maandag 2 Juni 2008 3:37 pm
Sue Moderator
Ohhh misschien komt dat nog wel. Iago begon ook pas later. Eerst liet hij alles heel.
Otto is nu 2 jaar en 2 maanden, maar er komt nog geen verandering in. Hij vindt het wel leuk om herrie te maken met zijn speeltjes, maar kapot maken doet hij niets.
Zondag 15 Juni 2008 6:41 am
Sue Moderator
Hmmm misschien komt het niet. Dat zou wel fijn zijn, want Iago is net een kettingzaag met vleugeltjes.
Zondag 15 Juni 2008 11:27 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:08 am