Foto/film album van gebruiker: esjo

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Winterkoninkje in nestje up-date 27 mei
Klik hier om het foto/film album van esjo te bekijken (12 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Dinsdag 6 Mei 2008 9:43 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 27 Mei 2008 2:09 pm
Foto/film album en dit topic zijn 1915 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 27 Mei 2008 2:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wowwww! Wat gaaf zeg! Super dat je hier kiekjes van hebt kunnen maken. Veertje Is het de eerste keer dat ze een nestje hebben tegen de gevel?
Bericht Dinsdag 6 Mei 2008 9:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, de eerste keer sowieso in acht jaar (zolang woon ik hier nu) We hadden al druk de bouw gezien van het nest, maar daarna zagen we het winterkoninkje niet meer. Tot verleden week we ineens weer een glimp opvingen en erachter kwamen dat ze zit te broedden.
Tis echt super om dit te volgen. Ook super veilig, onder het bakon van de bovenburen, er kan geen kat bij, geen stortregens ofiets waar ze ook maar last van kan gaan hebben. De ideale plek dus.
Bericht Dinsdag 6 Mei 2008 10:01 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey dat is echt een ideale plek. Slim winterkoninkje! Hartje Het zijn van die grappige vogeltjes, ze lijken op bolletjes op stokjes. Laughing
Krijgen we updates? (Als je van veraf misschien wat foto's kan maken?)
Bericht Woensdag 7 Mei 2008 9:06 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik ga mijn best doen. Zou het zelf ook wel heel leuk vinden om hier mooie foto's van te kunnen maken.
Bericht Woensdag 7 Mei 2008 9:30 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die oogjes boven de rand van het nest uit! Wat lief! Hartje
Bericht Vrijdag 9 Mei 2008 9:18 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat zijn echte kunstwerkjes die nestjes. Mooi hoe je dat lieve kopje zo een klein beetje ziet zitten. Hartje
Bericht Vrijdag 9 Mei 2008 9:24 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhhh wat gaaf zeg. Hartje Die gele 'platte' snaveltjes.. Laughing
Bedankt voor deze update! Hulde!
Bericht Dinsdag 27 Mei 2008 6:55 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:12 am
  Berichten van afgelopen: