De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: essy en sara

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: sara
Klik hier om het foto/film album van essy en sara te bekijken (5 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 29 Juni 2008 9:30 am
Laatste bewerking: Zondag 29 Juni 2008 11:41 am
Foto/film album en dit topic zijn 205 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
essy en sara
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een lieverdje zeg. Ze kijkt nog heel verbaasd om d'r heen Hartje
Bericht Zondag 29 Juni 2008 10:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een schatje is Sara zeg! Ze is nog echt heel jong, haar maskertje is ook nog bleekjes. Neem maar veel foto's, je zal haar niet herkennen na haar eerste rui! Laughing Cool
Bericht Zondag 29 Juni 2008 10:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoihoi, misschien een stomme opmerking maar heb je misschien wat natuurlijke takjes ipv de plastic zitstok waar ze nu op zit? Je kan hiervoor knotwilg, beuk, etc gebruiken. Het is leuker om mee te spelen EN het is beter voor de voetjes. Cool
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:26 am
essy en sara
Eitje

bedankt  Reageer met quote  

Hoi hoi bedankt voor de tip!
Ben nog aan het rondkijken idd voor andere zitstokken,maar kon nog niet echt iets vinden!
Ben er inmiddels achter dat er hier in de buurt een grote dierenwinkel zit en daar ga ik morgen even kijken!

Wel heb ik om een van de stokken een omhulsel gedaan met wat zand erop zodat ze wat grip heeft en ook is mij verteld dat dat goed zou zijn voor de nagels en voeten!

morgen maar eens zien wat ze hebben
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: bedankt  Reageer met quote  

Hoihoi. Je hoeft ze niet echt te kopen hoor. Een takje uit de natuur is nét zo goed. (Probeer alleen plekken te vermijden waar veel auto's rijden ivm uitlaatgassen)
Heb je zelf een boom in de tuin? En if so, wat voor boom? Smile

De rolletjes die je om de takken hebt gedaan is niet voor de grip maar voor haar nageltjes. Wink Die worden dan wat minder scherp. Te veel rolletjes kan leiden tot beschadigde voetjes. (Niet te veel zorgen maken hoor, het gebeurt niet in één dag!)
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:36 am
essy en sara
Eitje

Reageer met quote  

dacht idd al dat het onzin was dat gripverhaal,maar goed!
woon helaas op een flat dus takken zijn hier in de buurt niet zo makkelijk te vinden!
ik zal eens rondkijken!
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:40 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm zie dat je in Zeist woont. Jullie hebben toch een groot bos in de buurt? Als je kijkt naar witte bomen (berk) dan kan je die gebruiken. Ook vlier is goed. (Die met die hangende bessen)
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:47 am
essy en sara
Eitje

Reageer met quote  

oke bedankt zal even rondkijken
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:48 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Als je iets niet zeker weet, gewoon eventjes vragen hoor. Wink Probeer eik te vermijden. (Ik meen dat jullie veel eik hebben daar)
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:51 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 1:52 pm
  Berichten van afgelopen: