Foto/film album van gebruiker: fam bo

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Geen titel
Klik hier om het foto/film album van fam bo te bekijken (9 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 9 Maart 2008 7:11 pm
Laatste bewerking: Zaterdag 26 April 2008 11:44 am
Foto/film album en dit topic zijn 757 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
fam bo
Kuikentje

Reageer met quote  

hoi het voeren gaat supper goed Veertje hij is gek op fruit pellets en soms klein beetje zaad
en zijn pap natuurlijk Laughing (zaad krijgt hij niet iedere dag) hij is nu ongeveer 8 wk maar kan ook wat jonger zijn,omdat ik niet wist hoe oud hij echt was wel ongeveer en dat was toen 6 wk,maar de va dacht dat ie nu tussen de 6 en 8 wk is

Laatst aangepast door fam bo op Woensdag 26 Maart 2008 10:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 10:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Dat klinkt harstikke goed! Waar had je hem dan vandaan dat je niet weet hoe oud ie is? Ik geloof dat ik dat heb gemist Embarassed
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 10:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fam bo
Kuikentje

Reageer met quote  

hoi wij hebben hem gekregen via via kregen we te horen dat een vrouwtje niet meer voor haar papegaaien meer kon zorgen omdat haar man was overleden ,de ouders van dit gaaitje was al ergens ondergebracht .alleen deze gaaitje was over,dus hebben wij hem in huis gepakt(en wij waren ook op zoek naar een gaaitje Wink )we vonden het wel eng natuurlijk zo jong ,maar we zijn er supper blij mee en hij blijft ook bij ons Razz maar omdat de echte eigenaar niet veel meer wist omdat haar man was overleden wist ze niet echt hoe oud hij was (dus wel ongeveer )en dat was toen ongeveer 5 a 6 wk maar volgend de va was hij iets jonger .dus vandaar dat ik niet echt weet hoe oud hij nu is
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 10:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Sorry voor mijn late reactie. Ik begrijp het. Ik denk dat het gaaitje het echt getroffen heeft met jullie! En fijn dat hij op deze manier een goed leventje krijgt!
Bericht Zaterdag 29 Maart 2008 7:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat zit ie schattig op zijn stokje. Weer een stapje verder in het volwassen worden. Zal hem goed doen die stok. Dat is ook voor hem een hele verandering en hij voelt zich er duidelijk GROOT op Laughing Laughing Laughing
Is ook perfect van hoogte voor mocht het ff misgaan, dan valt hij niet echt maar gaat ie eerder struikelen en doet hij zich geen pijn. Ik zou pas hoger beginnen werken als hij begint te klimmen, dat is tijd genoeg. Laughing
Bericht Maandag 31 Maart 2008 9:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow! hij groeit wel he! Smile
Heb je nog meer foto's?
Bericht Vrijdag 11 April 2008 8:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

ACHHHH! Wat schattig! Laat hij dat zomaar toe? Zo'n klein parkietje naast zich? En het kietje vindt het geloof ik ook wel gezellig. Hartje
Bericht Dinsdag 27 Mei 2008 8:16 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 1:25 pm
  Berichten van afgelopen: