Foto/film album van gebruiker: fer

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: De eerste dag thuis Youri de oudste en Mika de jongste
Klik hier om het foto/film album van fer te bekijken (1 foto/film)
Start datum: Woensdag 19 Maart 2008 12:36 pm
Laatste bewerking: Woensdag 19 Maart 2008 1:27 pm
Foto/film album en dit topic zijn 217 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
fer
Vlieger

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 1:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Kijk nog toch eens, wat een schatjes Hartje
Namen: Jut en Jul, Snip en Snap, Bassie en Adriaan, Olivier en Bommel, Anita en Meijer Laughing , Bonny en Clyde,
En nu nog leuke namen bedenken.
Best moeilijk Confused
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 12:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Hoi Esjo het is dus gelukt de foto te plaatsen, was wel even een gepuzzel, hoop dat ik nog weet hoe ik het heb gedaan.
De oudste gaan we youri noemen, naar youri van gelder net als de meyer klein maar stevig gebouwd en een goede acrobaat, de jongste word Mika, weet nog niet of het een man of pop is dus misschien word het Mira
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 1:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat een leuke schatjes!!! Very Happy En leuke namen hoor!
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 1:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Leuke namen. Erg goed bedacht Very Happy Mika kan toch ook wel voor een popje? Ik ken een poes die ook mika heet Wink
Bericht Woensdag 19 Maart 2008 7:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Fer,

Het zijn mooie namen voor twee hele leuke vogeltjes. Very Happy Very Happy Very Happy

Als je iets onduidelijk vind met de foto/film albums (of iets anders op de website) laat het effe weten. Kunnen we je helpen. Wink
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 2:07 am
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hoi Fer,

Het zijn mooie namen voor twee hele leuke vogeltjes. Very Happy Very Happy Very Happy

Als je iets onduidelijk vind met de foto/film albums (of iets anders op de website) laat het effe weten. Kunnen we je helpen. Wink

Dankjewel Sue, maar het is me wel gelukt vind het ook wel leuk om zelf een beetje te kijken hoe het moet, maar als ik er niet meer uit kom of iets wil weten trek ik aan de bel hoor
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 9:04 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 6 Juli 2008 10:51 pm
  Berichten van afgelopen: