|
|
|
| Titel: Huisvestiging van onze grasjes |
| Klik hier om het foto/film album van Fonzo te bekijken (6 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Zaterdag 3 Mei 2008 9:26 am |
| Laatste bewerking: Zaterdag 3 Mei 2008 4:47 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 980 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Fonzo
Net uit het ei
|
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zaterdag 3 Mei 2008 4:47 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wow, wat een paleis zeg. Dat ziet er super uit. Een twee kamer woning  |
Zaterdag 3 Mei 2008 9:40 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
WOW!!! Wat wonen jouw grasjes riant zeg! Gaaf dat ze zo heerlijk de ruimte hebben.  |
Zondag 4 Mei 2008 9:29 am |
|
|
Fonzo
Net uit het ei
|
7 grasjes, die moet je wat ruimte geven anders wordt het continue vechten, want ze willen allemaal op hetzelfde plaatsje zitten op hetzelfde moment
Op deze manier hebben ze 2 kooien met leuke speeltjes en hier werkt het perfect  |
Zondag 4 Mei 2008 10:15 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Vindt het echt super mooi en het blijkt dus ook super praktisch  |
Maandag 5 Mei 2008 9:50 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoe gaat het met je grasjes? Foto's?  |
Zaterdag 31 Mei 2008 8:39 am |
|
|
Fonzo
Net uit het ei
|
Wel, heb er eentje naar de buitenvoliere moeten brengen, ze bleven maar ruzie maken (6 vs 1 weet je wel) die heeft het nu erg naar zijn zin bij al de andere parkieten.
De kleintjes binnen hebben een vitamine kuur gekregen en zijn helemaal gek geworden :p
Energie in overvloed nu, dus nog meer gesloop in huis
en sinds ik die ene parkiet in de buitenvoliere heb geplaatst zijn ze veel minder aan het krijsen geslagen
Ze wisselen hier wel vaak van partner, ik snap er niks van
Maargoed ik moei mij er niet mee |
Zaterdag 31 Mei 2008 8:44 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
He wat jammer dat ze ruzie bleven maken zeg. Hopelijk gaat het beter in de voliere.
Zijn de kleintjes zo actief geworden door de vitaminekuur? Hoeveel geef je daarvan?
Hier wisselen ze ook vaak van partner. Wheezy is met iedereen bevriend. But then again, bij mij zijn ze niet allemaal van dezelfde soort. |
Zondag 1 Juni 2008 11:03 am |
|
|
Fonzo
Net uit het ei
|
In de buitenvoliere heeft hij het heel erg naar zijn zin, alleen gisteren voor de eerste keer zijn donder en bliksem meegemaakt, was wel even schrikken voor hem, maar hij werd door de andere getroost
Vitamine kuur gaf ik omdat er nog ene in zijn rui zit, blijkbaar krijgen de andere extra energie daardoor, Aminovit door de zaden en 2 golliwoog plantjes.
Als je dit plantje niet kent, is een echte aanrader, ze vliegen er als gekken op als ik er eentje aanbied.
Golliwoog®, een bron van vitamines en mineralen volgens de vogelkelder in Den Haag wat ook hier bij ons is gebleken. |
Zondag 1 Juni 2008 4:15 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ach, de eerste keer onweer. Tja dat kan best eng zijn.
Ik heb de vorige keer iets over Golliwoog gelezen. Ik ben alleen vergeten een plantje mee te nemen.  |
Zondag 22 Juni 2008 2:58 pm |
|
|
brigitte
Eitje
| Supermooi |
|
|
Zo zeg, das pas een huis voor de birdy's maar ja als ze met zoveel zijn moeten ze natuurlijk wel de ruimte hebben
Maar erg gaaf zo!!
Begin mn weg langzaam maar zeker te vinden hier, ook naar anderen toe zoals je ziet
Sweet dreams, ik duik erin nu na een vermoeiende maar leuke dag |
Zondag 22 Juni 2008 10:37 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:14 am
|
|
|
|
|