De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: geppy

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: jongen pyrrhura's 18-05-08
Klik hier om het foto/film album van geppy te bekijken (4 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 18 Mei 2008 5:06 pm
Laatste bewerking: Zondag 18 Mei 2008 5:08 pm
Foto/film album en dit topic zijn 421 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
geppy
Beginnende vlieger

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 18 Mei 2008 5:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Gerben, de jongen zien er goed uit zeg. Ze gaan goed vooruit. Laughing Veertje
Bericht Zondag 18 Mei 2008 7:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Schitterende foto's! Veertje De kleintjes worden al groot zeg, dadelijk zie je het dons helemaal niet meer. Cool
Bedankt voor de foto van meneer Rhodogaster. Hulde! Wat is het toch een knapperd. Hartje
Bericht Zondag 18 Mei 2008 8:20 pm
geppy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hee fluffie sue,
Ja , meneer rhodegaster ging er weer mooi voor staan. En dan moet ik daar toch een foto van maken ?
Inderdaad is ie erg mooi. Maar ze maken nog geen aanstalten om eieren te gaan leggen. Het blijft afwachten.

gr gerben
Bericht Zondag 18 Mei 2008 8:25 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ohhh, bij jou zijn het al echt vogeltjes Very Happy Wat lief joh Hartje
Bericht Zondag 18 Mei 2008 10:18 pm
geppy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hee esjo,
Ja, het begint er behoorlijk op te lijken. Surprised Krijg ook elke keer de neiging om er een paar mee te nemen de huiskamer in en ze daar te houden. Laughing

Gr gerben
Bericht Maandag 19 Mei 2008 7:35 am
geppy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

hallo Sarah,
Dank je wel, ja ze gaan behoorlijk hard nou. Ze vreten me bijna arm Laughing
Maar het mooiste is dat ze goed groeien en dat ze straks bij pa en ma in de voliere vliegen. Daar kan ik nu al naar uitzien.
Al moet ik toegeven dat ik er ook al aan heb gedacht om er 1 of 2 in de huiskamer te houden en met handvoeding de laatste weken te voeden en tam te maken. Maar ik moet ook eerlijk zijn en ik heb er nu op dit moment geen tijd voor. Misschien een andere keer dan maar.

gr gerben
Bericht Maandag 19 Mei 2008 8:44 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Misschien inderdaad het beste om het pas te doen als je er 100% tijd voor hebt om ze tam te maken ja. Wel een leuke uitdaging natuurlijk. In elk geval zullen ze het goed hebben en dat is het belangrijkste, je denkt na over wat je doet en dat is goed, altijd leuk om van zo iemand te lezen. Veertje
Bericht Maandag 19 Mei 2008 8:50 pm
geppy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Embarassed Dank je wel hoor sarah,(ik word er bijna verlegen van , van die complimenten)
Meestal denk ik niet zo goed na over dingen, maar als het om mijn vogels gaat dan wil ik nog wel eens nadenken Laughing

gr gerben
Bericht Maandag 19 Mei 2008 8:59 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je hoeft helemaal niet verlegen te worden. Ik zeg de waarheid en wees gerust, heb ik ergens een andere mening over, dan geef ik die ook. Ik weet dat dat hier op het forum kan en dat er hier ruimte is voor een gesprek om aan te tonen waarom wel of waarom niet. Net daarom dat ik hier zo graag ben, voel mij hier helemaal mezelf en ja, soms geef ik wel eens mijn ongezouten mening maar ook dat hoort erbij. Wink
Bericht Maandag 19 Mei 2008 9:03 pm
geppy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hallo sarah,
Nou , als je ergens comentaar op hebt bij mij . Wil je die dan ook melden?
Want ik wil graag weten over hoe iemand denkt over de manier waarop ik vogels hou.En als ze daar vraagtekens bij hebben , dan moeten ze het ook zeggen. Zodat ik misschien de misverstanden (of niet )uit de weg kan ruimen.

gr gerben
Bericht Maandag 19 Mei 2008 9:34 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik heb dezelfde kriebels als jij Gerben, of ik er over een paar weken toch niet 1 of 2 uithaal Very Happy Ben er nog niet over uit of ik het doe. Zo goed als Sammie en Moos het nu doen, dat kan ik natuurlijk nooit. Maar het kriebelt wel Laughing Laughing
Bericht Maandag 19 Mei 2008 10:01 pm
geppy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hee esjo,
Als je het nu toch in de kop krijgt, zou je er eigenlijk 1 van mij en 1 van jou moeten doen. Eerst even laten sexen en dan heb je een handtam koppel!! Wie wil nou niet zoiets???

gr gerben Wink
Bericht Maandag 19 Mei 2008 10:08 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ja, das ook wel een idee. En dan meteen een mengtest voor pbfd etc.
Een handtam getest en gesext koppel Laughing Laughing
Bericht Maandag 19 Mei 2008 10:50 pm
geppy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Veertje Hee esjo,
Nou , dat moeten we dan maar regelen.

gr gerben
Bericht Dinsdag 20 Mei 2008 7:05 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 12:36 pm
  Berichten van afgelopen: