In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Zaterdag 31 Mei 2008 6:12 am
Fluffy Sue Site Admin
Je begint me te kennen. Bedankt voor die foto van de rhodogaster. Wat een beauty is het toch. Hebben de rhodogasters eigenlijk namen?
Wat gaaf dat Jacco Dina zo voert. (Gefeliciteerd met de eitjes, ik hoop dat ze uitkomen.. Wat Jacco natuurlijk ook weer extra werk zou bezorgen)
Hallo Fluffie Sue,
De rhodegasters hebben geen naam, al hoewel Esjo was hier laatst en die heeft ze namen gegeven. (maar die ben ik vergeten)het oudste jong van de pyrrhura's is van 15-04-08.
Morgen kan ik het denk ik zien of de eieren van de edels bevrucht zijn, zelf ben ik er bang voor dat ze onbevrucht.
Nou , we wachten het gewoon af.
gr gerben
Zaterdag 31 Mei 2008 1:59 pm
Fluffy Sue Site Admin
Esjo komt vandaag of morgen terug. Misschien weet ze het nog!
Ik ben benieuwd of de eitjes bevrucht zijn!
Ik kan er nog niks van maken, ik had op het forum van vogelarena gevraagd wanneer je kunt zien of de eieren bevrucht. Daar kreeg ik het advies om te wachten tot ongeveer 10 dagen. Dat doe ik dan maar.
Wat leuk om te zien hoe Jacko, dina voert. Super.
Poeh, hoe had ik ze ook alweer genoemd, ik weet het niet meer. Wanneer het me weer te binnen schiet zal ik het melden.
Maandag 2 Juni 2008 9:23 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 12:20 pm