|
|
|
| Titel: 2 jonge pyrrhura's uit het blok |
| Klik hier om het foto/film album van geppy te bekijken (4 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Maandag 2 Juni 2008 6:33 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 2 Juni 2008 7:18 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 244 keer bekeken |
| Waardering |
|
(3 met één waardering)
|
|
geppy
Beginnende vlieger
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Maandag 2 Juni 2008 7:18 pm |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Ongelooflijk zeg, ze zijn precies al de ouders. Je ziet idd. bijna geen verschil. En Jacko  |
Maandag 2 Juni 2008 7:58 pm |
|
|
geppy
Beginnende vlieger
Ja, mooi zijn ze al he ? En jacco gaat ook de goede kant op , hij begint ook heel veel te praten nou.
Je lacht je soms rot om hem , de buren vinden hem ook heel leuk en beginnen ook al tegen hem te praten Je hoort zoveel mensen met vogels klagen over hun buren, nou ik heb het met m'n buren getroffen. Aan allebeide kanten van me , nog nooit een klacht gehad. En als alle vogels tegelijk te keer gaan , dan is er toch behoorlijk wat lawaai hier.
Maar gelukkig zo dan andersom.
gr gerben  |
Maandag 2 Juni 2008 8:46 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat een schitterende kiekjes zeg! De jongen lijken echt heel erg op hun ouders he? De rhodogaster aan het gaas kijkt inderdaad heel erg geïnteresseerd naar z'n nichtjes/neefjes.
Jacco krijgt trouwens veel veren zeg!  |
Dinsdag 3 Juni 2008 7:25 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Leuke foto's alweer. Enne, leuk om Jacco's kleurtjes erdoor te zien komen. Heel mooi om zien.  |
Woensdag 4 Juni 2008 7:30 pm |
|
|
geppy
Beginnende vlieger
Hallo Allemaal,
Bedankt voor jullie reacties, ik heb op dit moment weinig tijd om foto's te maken. (ben druk met het verbouwen van de badkamer). Maar zo gauw ik weer even tijd heb, maak ik weer een paar foto's. met Jacco gaat het heel goed , ik zag vandaag dat er groene en rode veertjes op z'n borst door beginnen te komen. Als er straks wat meer veertjes zitten , zal ik daar even een foto van plaatsen
gr gerben  |
Woensdag 4 Juni 2008 9:01 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Doe maar rustig aan hoor Gerben. Het verschil zal eens zo groot zijn denk ik.  |
Donderdag 5 Juni 2008 9:15 am |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 1:10 pm
|
|
|
|
|
|