In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Zondag 13 April 2008 9:01 am
Fluffy Sue Site Admin
Wat een schitterende kiekjes! Heb genoten van je rhodogasters. Hoe zijn ze naar jou toe?
Het zal je vast lukken om van de edel (naam?) weer een happy vogel te maken. Hoeveel soorten heb je eigenlijk?
Hallo Fluffie Sue,
De rhodegasters zijn heel vrij naar mij toe. De man is behoorlijk mak en komt tijdens het voeren dicht tegen het gaas hangen. Dan kan ik hem bijna aaien. Dat gaat me nog wel lukken een dezer dagen.
gr gerben.
Maandag 14 April 2008 8:24 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ah oké.. Mooi hoor! (Maar de rhodogasters vind ik toch het mooiste )
Wat leuk dat de man zo 'aanhankelijk' is. Hoe lang duurt het nog voordat ze helemaal uitgekleurd zijn?
Hallo Fluffie Sue,
het duurt ongeveer een half jaar voordat ze op kleur zijn . Heb het even op gezocht voor je.Dit is trouwens een leuke sit voor pyrrhura's http://www.pyrrhuras.be/
gr gerben
Woensdag 16 April 2008 12:11 pm
Fluffy Sue Site Admin
Dat gaat snel zeg!
Trouwens, wat een gave site! Er staan ook mooie foto's op. Vooral die picta's zijn erg mooi.