In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Vrijdag 13 Juni 2008 4:26 pm
Sue Moderator
Rocko is echt een schatje zeg. En wat een gave babyfoto's! Waar komt Rocko vandaan als ik vragen mag?
Heeft hij z'n klimboom al flink 'aangevreten'?
quote:Originally posted by Sue
Rocko is echt een schatje zeg. En wat een gave babyfoto's! Waar komt Rocko vandaan als ik vragen mag?
Heeft hij z'n klimboom al flink 'aangevreten'?
Bedankt ! Wij hebben Rocko bij Dieca gekocht in Gorichem verzorgde winkel, vriendelijke mensen die veel om dieren geven en waar het niet enkel om geld gaat en hele leuke winkel met veel speeltjes ik moet me echt inhouden om niet teveel te kopen . Wat de klimboom betreft ik dacht dat javahout zo moeilijk kapot te krijgen is dus niet ze heeft er al flinke stukken uitgevreten maar is niet erg ze heeft veel speelplezier en dat is belangrijk.[/quote]
Vrijdag 13 Juni 2008 7:54 pm
Sue Moderator
Ah oké. Dieca is inderdaad een fijne winkel.
Javahout is niet veilig voor kaketoesnavels: Die snavels slopen (bijna) alles wat binnen hun bereik komt. Blijft ze wel zitten op de boom?
Weet je trouwens of Rocko een hij of zij is?
quote:Originally posted by Sue
Ah oké. Dieca is inderdaad een fijne winkel.
Javahout is niet veilig voor kaketoesnavels: Die snavels slopen (bijna) alles wat binnen hun bereik komt. Blijft ze wel zitten op de boom?
Weet je trouwens of Rocko een hij of zij is?
Ja ze blijft zeker goed zitten ik haal ze s'morgens uit haar kooi en dan wil ze gelijk naar haar boom voor kroelen heeft ze geen tijd ze vermaakt zich prima en kan heel de dag buiten kijken enkel sávonds rond 7u vliegt ze eraf of duikt ze eraf {ze is gekortwiekt} om te kroelen en te spelen. We denken dat het een zij is maar zeker zijn we niet .
Wat is ie mooi zeg en nog lief ook dat ie heel de dag netjes op zijn plek blijft.
Vrijdag 13 Juni 2008 10:16 pm
Sue Moderator
Oh wat goed zeg. Kaketoes zeilen vaak overal vanaf. Zij blijft dus redelijk zitten, houden zo! (Want anders ben je volgens mij echt wat meubelstukken armer )
Zaterdag 14 Juni 2008 12:01 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:19 am