Foto/film album van gebruiker: Hermien

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Foto's van mij ; ["Pipo" dus ] ............ en van mijn vriendjes
Klik hier om het foto/film album van Hermien te bekijken (9 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Maandag 24 November 2008 4:12 pm
Laatste bewerking: Maandag 24 November 2008 8:00 pm
Foto/film album en dit topic zijn 680 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Hermien
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 24 November 2008 8:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat is het toch een heerlijk boefje Hartje
Bericht Maandag 24 November 2008 4:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke foto's! Very Happy Het fruittakje valt goed in de smaak zo te zien. Hij wordt vakkundig versnipperd. Laughing
Deed de lori voorzichtig?
Bericht Dinsdag 25 November 2008 8:37 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik was gisteravond te enthousiast met reageren. alle foto's stonden er nog niet Embarassed
Maar ja dat veranderd niets aan het feit dat het een heerlijk boefje is Mr. Green
Lorri's zijn idd. ook fantastisch mooi Very Happy
Bericht Dinsdag 25 November 2008 10:09 am
Hermien
Kuikentje

Hoi ......  Reageer met quote  

De Lori's Hartje .....fantastisch ja!!!!! Als we naar Plantaria gaan, blijven we meestal het langste [ en dát is lang] in de "Lori-volliëre".Wíj hebben alléén maar goede ervaringen met de Lori's in Duitsland.'[ Iedere keer liggen we weer ïn "een deuk" Veertje Ze doen [ bij ons ] eigenlijk alleen maar een beetje "knabbelen", én ze zijn óóóntzettend tam!!!! Laughing Wij hebben ook geconstateerd , dat de Lori's in Veldhoven, láng niet zo "eigen' zijn als in Duitsland !! Jammer genoeg is dit park in de winter gesloten Crying or Very sad EEN TIP; Idea alleen bezoeken met "slecht "weer .....heb je ze helemaal voor jou alleen Wink [ én...... de druiven niet vergeten!!!!] gr. Hermien
Bericht Dinsdag 25 November 2008 7:35 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Hoi ......  Reageer met quote  

Hahaha dat is een slimme zet! Laughing De lori's in Veldhoven bijten nogal hard. Nu kan ik me dat ook wel voorstellen als kinderen je blijven stalken met zaadjes (BAH!) als je net een hapje appel wilt eten ofzo.. Embarassed
Bericht Zaterdag 29 November 2008 10:46 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hele mooie foto's. Pipo ziet er stralend uit en inderdaad hoor, niks mis met die villa, een prachtige villa zou ik zo zeggen. Veertje
Lekkere walnoot, lekker takje, Pipo geniet er zichtbaar van. En die katten, wat een prachtbeesten zeg. Genieters zijn dat hé. Veertje
Bericht Zaterdag 29 November 2008 11:04 am
Hermien
Kuikentje

Hallo Sue en Sarah......  Reageer met quote  

Het gaat tot nog toe écht uitstekendmet ...de cats en Pipo Hartje Veertje [gelukkig ] ...Hij is al met ze aan het "communiceren" Very Happy Wij moeten écht íedere dag weer lachen met Pipo.....hij "leert" óóóntzettend snel !!! en zit hééééél graag ín , of óp zijn kooi!!! :love2 En dat de Lori's hard kunnen bijten, dat geloof ik graag.....wij hebben 't gelukkig, [nog] niet meegemaakt ....of gevoeld Wink gr. Hermien
Bericht Zaterdag 29 November 2008 10:53 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:19 am
  Berichten van afgelopen: