|
|
|
| Titel: Foto's van mij ; ["Pipo" dus ] ............ en van mijn vriendjes |
| Klik hier om het foto/film album van Hermien te bekijken (9 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Maandag 24 November 2008 4:12 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 24 November 2008 8:00 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 680 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Hermien
Kuikentje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Maandag 24 November 2008 8:00 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Wat is het toch een heerlijk boefje  |
Maandag 24 November 2008 4:20 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een leuke foto's! Het fruittakje valt goed in de smaak zo te zien. Hij wordt vakkundig versnipperd.
Deed de lori voorzichtig? |
Dinsdag 25 November 2008 8:37 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ik was gisteravond te enthousiast met reageren. alle foto's stonden er nog niet
Maar ja dat veranderd niets aan het feit dat het een heerlijk boefje is
Lorri's zijn idd. ook fantastisch mooi  |
Dinsdag 25 November 2008 10:09 am |
|
|
Hermien
Kuikentje
| Hoi ...... |
|
|
De Lori's .....fantastisch ja!!!!! Als we naar Plantaria gaan, blijven we meestal het langste [ en dát is lang] in de "Lori-volliëre".Wíj hebben alléén maar goede ervaringen met de Lori's in Duitsland.'[ Iedere keer liggen we weer ïn "een deuk" Ze doen [ bij ons ] eigenlijk alleen maar een beetje "knabbelen", én ze zijn óóóntzettend tam!!!! Wij hebben ook geconstateerd , dat de Lori's in Veldhoven, láng niet zo "eigen' zijn als in Duitsland !! Jammer genoeg is dit park in de winter gesloten EEN TIP; alleen bezoeken met "slecht "weer .....heb je ze helemaal voor jou alleen [ én...... de druiven niet vergeten!!!!] gr. Hermien |
Dinsdag 25 November 2008 7:35 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Hoi ...... |
|
|
Hahaha dat is een slimme zet! De lori's in Veldhoven bijten nogal hard. Nu kan ik me dat ook wel voorstellen als kinderen je blijven stalken met zaadjes (BAH!) als je net een hapje appel wilt eten ofzo..  |
Zaterdag 29 November 2008 10:46 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hele mooie foto's. Pipo ziet er stralend uit en inderdaad hoor, niks mis met die villa, een prachtige villa zou ik zo zeggen.
Lekkere walnoot, lekker takje, Pipo geniet er zichtbaar van. En die katten, wat een prachtbeesten zeg. Genieters zijn dat hé.  |
Zaterdag 29 November 2008 11:04 am |
|
|
|
|
Hermien
Kuikentje
| Hallo Sue en Sarah...... |
|
|
Het gaat tot nog toe écht uitstekendmet ...de cats en Pipo [gelukkig ] ...Hij is al met ze aan het "communiceren" Wij moeten écht íedere dag weer lachen met Pipo.....hij "leert" óóóntzettend snel !!! en zit hééééél graag ín , of óp zijn kooi!!! :love2 En dat de Lori's hard kunnen bijten, dat geloof ik graag.....wij hebben 't gelukkig, [nog] niet meegemaakt ....of gevoeld gr. Hermien |
Zaterdag 29 November 2008 10:53 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:19 am
|
|
|
|
|
|