Foto/film album van gebruiker: jahleesa

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: plato en pacino
Klik hier om het foto/film album van jahleesa te bekijken (1 foto/film)
Start datum: Zondag 5 Oktober 2008 8:35 pm
Laatste bewerking: Zondag 5 Oktober 2008 8:45 pm
Foto/film album en dit topic zijn 554 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
jahleesa
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 5 Oktober 2008 8:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O, knapperds. Zalig lekker zitten poetsen in hun boom. Hartje
Bericht Zondag 5 Oktober 2008 8:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jahleesa
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
O, knapperds. Zalig lekker zitten poetsen in hun boom. Hartje
ja dank je knap zijn ze he,pacino zingt dat ook luid en duidelijk hoor ooohhh wat ben je mooi!!!!hahahaaa
Bericht Zondag 5 Oktober 2008 8:53 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahahaha, dat is lollig. Moet ie toch ergens vanaf hebben hé. Onze Jos die zegt de hele tijd " I'll kill you" Shocked of kakelt als een kip. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 5 Oktober 2008 8:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat zitten ze lekker in de boom zeg. Zo wordt de boom nog eens bijgesnoeid? (Uit eigen ervaring weet ik dat deze bomen ontzettend hard groeien.. Laughing )
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 8:07 am
jahleesa
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Whahahahahaha, dat is lollig. Moet ie toch ergens vanaf hebben hé. Onze Jos die zegt de hele tijd " I'll kill you" Shocked of kakelt als een kip. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
ja leuk is dat he als ze zo lekker kunnen kletsen en zingen de buren bij mij vinden het ook zooo prachtig die genieten er ook van
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 2:52 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is fijn om zo'n leuke buren te hebben. 1 kan zijn leuke buren bij ons, de andere kant totaal niet en kunnen niets hebben maar daar trek ik mij niks van aan. Ze zijn eerder jaloers zeg maar. Maar daar kan ik niet wakker van liggen. Die goede kant, die genieten er ook met volle teugen van en vragen vaak hoe het met de gaaien gaat, spijtig genoeg verhuizen die mensen eind dit jaar Crying or Very sad
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 9:01 pm
jahleesa
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Dat is fijn om zo'n leuke buren te hebben. 1 kan zijn leuke buren bij ons, de andere kant totaal niet en kunnen niets hebben maar daar trek ik mij niks van aan. Ze zijn eerder jaloers zeg maar. Maar daar kan ik niet wakker van liggen. Die goede kant, die genieten er ook met volle teugen van en vragen vaak hoe het met de gaaien gaat, spijtig genoeg verhuizen die mensen eind dit jaar Crying or Very sad
ja dat is idd jammer he als ze weg gaan, mijn buren vragen ook van hoe krijg je het voor elkaar hhahaa eigenlijk gewoon on gemerkt pikken ze van alles op sommige dingen heb ik wel gericht geleerd iedere keer herhalen dat geen wat ik ze wil leren.ook met lichaams taal high five gaat z,n poot omhoog dag met z,n vleugels een beetje op en neer bewegen en nu komt het..... [feynoord hooligan] allebei z,n vleugels zo hoog mogelijk hahahaaa maar dat komt na het refrein ja en dansen he ook dat hoort er bij .prachtig vind ik het kan er wel over blijven praten hahahaa
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 9:36 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, leuk joh. Ja, hier zijn er ook de vleugels hoog, eerst 1 voor 1 en dan beide samen, rondje draaien, kakelen als een kip, dansen, ...
zalig is dat als ze van die dingetjes doen. Als Jos bezig is met zijn vleugeltjes hoog doen, eerst 1 dan zegt hij al "goed zo", bij de volgende zegt hij het ook en bij beide hoog zegt hij ofwel goed zo of gaat hij dansen. Laughing Laughing Laughing Laughing Ook pootjes geven, high five en kusjes zijn hier favoriet van Jos, dan zegt hij al "ik wil lekker", hahahahaha
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 9:02 am
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een leuke & mooir foto! Ben blij dat je zulke goede buren heb, die niet lopen te klagen, maar er van genieten Very Happy
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 9:44 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:20 am
  Berichten van afgelopen: