Foto/film album van gebruiker: jaimy123

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: jaimy
Klik hier om het foto/film album van jaimy123 te bekijken (6 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Maandag 15 December 2008 9:43 am
Laatste bewerking: Donderdag 25 December 2008 11:12 am
Foto/film album en dit topic zijn 719 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb hier een tafelstandaard. We hebben een houten tafel, dus poepwerend Very Happy Ik leg dan ook speeltjes op de tafel zodat ze zichzelf kunnen vermaken en mij niet persé nodig hebben. Ook kan ik samen met ze spelen met de speeltjes. Dan heb je eigenlijk niets wat echt ruimte inneemt, maar ik merk zelf dat ik het wel heel handig vind!
Bericht Dinsdag 16 December 2008 9:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jaimy123
Eitje

Reageer met quote  

dat is idd wel een goed idee!! alleen wil jaimy nu nog niet op de tafel Rolling Eyes
maar ze is hier ook nog maar net een week dus dat komt miss nog wel.

groetjes dini
Bericht Dinsdag 16 December 2008 9:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wat soms ook helpt is als je er iets leuks neerlegt waar je vervolgens zelf heel geïnteresseerd mee gaat spelen. Dan wordt Jaimy misschien nieuwsgierig en komt hij toch maar even kijken...
Bericht Dinsdag 16 December 2008 9:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Probeer je niet teveel zorgen te maken over het broedrijp worden. Een heleboel kan voorkomen worden met de opvoeding. Ze hoeven niet perse onhandelbaar ofzo te worden.. Wink
Bericht Dinsdag 16 December 2008 9:23 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:24 am
  Berichten van afgelopen: