|
|
|
| Titel: Klimbomen aan het plafond |
| Klik hier om het foto/film album van jamy_nl te bekijken (4 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Woensdag 26 Maart 2008 11:21 am |
| Laatste bewerking: Zondag 30 Maart 2008 4:44 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 243 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zondag 30 Maart 2008 4:44 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Oh, wat gaaf zeg zo aan het plavond. En dat gaat nu weer terug op de vloer? Begrip het wel, wat je schreef in een ander topic maar dit is wel echt super.  |
Woensdag 26 Maart 2008 11:58 am |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Het klimwerk van de jongens ( O&T) blijft gewoon hangen Esjo en over Daantjes boom ben ik het met mezelf nog niet helemaal eens!!
Ik heb de grote wilgenring (haar 'troon') er vanmorgen afgehaald en tot nu toe heeft ze nog geen kik gegeven!!
Wie weet lukt het zo als nog ..... |
Woensdag 26 Maart 2008 1:07 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
WWWOOOOOOWWW! Noem je dat een knikkerplekJE? Wat een gevaarte hangt daar aan het plafond! Iago heeft z'n koffers al gepakt, hij wil wel meeknikkeren als de prijs die knikkerplek is.
Daantje's plek is ook super. Heb je zelf nog wel ruimte?  |
Woensdag 26 Maart 2008 7:33 pm |
|
|
Sjuul
Net uit het ei
Voorzichtig niet te veel foto's der zit er eentje naast me die makkelijk aan te steken is
Echt mooie speelplekjes zeg  |
Woensdag 26 Maart 2008 8:47 pm |
|
|
Steph
Beginnende vlieger
Wow, wat prachtig! Mijn gaaitje is helemaal jaloers, die wil ook wel zo'n mooi speelstekkie!  |
Woensdag 26 Maart 2008 10:36 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Dank voor de lieve reacties!!
Had ik al verteld dat ze maar een 'klein beetje' verwend worden... dát bedoel ik dus
Het maken op zich vind ik trouwens net zo leuk als het plezier dat zij hebben van het klimmen en klauteren, moeilijkste gedeelte is eigenlijk de haken érg stevig in het plafond te krijgen, de rest is een kwestie van goed 'mikken' én goed gereedschap
Och Sue, ben maar 1/3 van de kamer kwijt.... valt wel mee toch
en Iago is welkom hoor, maar je weet dat Okkie & Troy stevig kunnen knikkeren... |
Woensdag 26 Maart 2008 10:51 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Pffft boven je hoofd werken is wel altijd vrij pittig. Maarja, als je ziet hoe blij ze er mee zijn.
Ik kan Danemaan trouwens niet op de foto ontdekken. Okkie en Troy wel. (Wie is het 'oranjebuikje' ook alweer? O of T?)
Iago brengt Wheezy gewoon mee om te knikkeren. Die leert O & T wel manieren. (Man, wat kan dat kleintje fel zijn.. ) |
Donderdag 27 Maart 2008 8:13 am |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Danemaan (grappig dat je dat nog weet ze zegt het nu ook zélf!) zit op de foto ergens helemaal links, stukje ruggetje, da's alles wat ze het waard vond lijkt het...., maar da's schijn hoor, ze is er niet vanaf te 'tremmen'.
Nog één keertje dan: Okkie is het oranke buikje, Troy de gele boef
Dat rooie geval is Roosje (ik zeg het maar even )
O&T fluisteren me nu iets in het oor..... weet niet of Wheezy dat wel leuk vindt.... iets over lusten .... en rauw enzo
Ze zijn op eigen terrein hè, en dan ineens reuze SAMEN, terwijl ze normaal helemaal niet zo samen zijn!!
Rare jongens die BB-tjes! |
Donderdag 27 Maart 2008 11:51 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Niet moeilijk om te vergeten, het klonk zo grappig. Waarschijnlijk vond ze dat zelf ook. (Filmpje? I know, ben niet snel tevreden!) Ga nog een keer zoeken in de wirwar van takken, touwen etc.
Ik haal die twee altijd door elkaar. Het is heel ernstig. En Roosje kon ik echt wel onderscheiden hoor! Die is zó herkenbaar.
Rauw? Hmpf. Dat is ook niet vriendelijk. Voor bezoek moet je respect hebben. Die van mij zijn met z'n vieren he, vergis je niet!  |
Vrijdag 28 Maart 2008 8:29 am |
|
|
Sarah
Kamikaze piloot
Wawie, dat is prachtig zeg. Jos die trekt mij aan mijn oren want we zijn een kamer aan het "verbouwen" voor meneer en nu moet het vooruit gaan. Bedankt hoor, daar gaat mijn rust-uit dag, hahahahaha.
Nee, serieus, echt knap gedaan.  |
Vrijdag 28 Maart 2008 4:31 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Graag gedaan Sarah Met gaaitjes rusten ?? joh vertel eens kan ik ook nog wat leren....
Grootste voordeel van boom/takken/speeltjes aan het plafond is .... poep(jes) vallen naar beneden; daaronder heb ik een soort 'zandbak' van houtsnippers gemaakt, reuze praktisch!! 1x per dag scheppen, de kooien blijven praktisch schoon (daar zitten ze alleen nog een beetje te dutten... af en toe) och als werkende mams moet je wàt!! |
Vrijdag 28 Maart 2008 9:42 pm |
|
|
|
|
Sarah
Kamikaze piloot
Dat is ook zo, je moet creatief zijn en toch wel zorgen voor je eigen gemak ook wat. Maar je moet er toch maar opkomen en net daarom vind ik dat je dat heel knap opgelost hebt.
Met mijn rust-uit dag wou ik zeggen dat ik een dag verlof had en ik het rustig aan wou doen maar Joske gaf met een vleugelklap tegen mijn oren en ik kon verder gaan ideeën uitwerken voor zijn kamer te verbouwen.
Meer niet hoor, Jos kan mooi bij me liggen in mijn arm en zo in slaap vallen, dat is ook genieten maar dan moet ik niet in slaap vallen maar kriebelen en aaien. Als ik stop dan wordt ie wakker en laat hij me weten dat ik verder mag doen. Maar ik geniet evengoed van zijn genieten hoor, daar doen we het tenslotte ook voor.
In elk geval, ik heb alweer bijgeleerd en ideekes bij. Het is altijd fijn om zelfgemaakte dingen te zien, kan je, vind ik, veel van leren om zelf ook te maken.  |
Zaterdag 29 Maart 2008 7:22 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by Sarah
Wawie, dat is prachtig zeg. Jos die trekt mij aan mijn oren want we zijn een kamer aan het "verbouwen" voor meneer en nu moet het vooruit gaan. Bedankt hoor, daar gaat mijn rust-uit dag, hahahahaha.
Nee, serieus, echt knap gedaan.
Hahaha Joske en aan oren trekken. Je moet hem niet aan je oren laten trekken maar een pootje laten geven!  |
Zaterdag 29 Maart 2008 8:03 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by jamy_nl
daaronder heb ik een soort 'zandbak' van houtsnippers gemaakt
Is dat echt een bak? Heb je die bak zelf gemaakt? |
Zaterdag 29 Maart 2008 8:04 am |
|