De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: Jolanda

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Mee naar opa en oma
Klik hier om het foto/film album van Jolanda te bekijken (12 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Dinsdag 8 Juli 2008 7:25 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 8 Juli 2008 7:36 pm
Foto/film album en dit topic zijn 265 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Jolanda
Beginnende vlieger

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 8 Juli 2008 7:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heyyy Jolanda! Het is dus goed gegaan! Veertje Je kiekjes zijn fantastisch! Ze vond het wel wat he, op visite bij een vreemde kip? Hartje Super dat ze zich zelfs even heeft gepoetst.
De foto's van Gijsje in het groen zijn schitterend. Heeft ze veel gesloopt of heeft ze alles redelijk heel gelaten?
Bericht Dinsdag 8 Juli 2008 7:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ze heeft alles om haar heen bekeken en niets gesloopt. Wel wilde ze helemaal naar boven gaan klauteren, maar daar hebben we maar een stokje voor gestoken. Zag mezelf al inde boom moeten klimmen om haar weer op te halen Embarassed

maar voor een eerste keer heeft ze het perfect gedaan
Bericht Dinsdag 8 Juli 2008 7:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh stiekem naar boven klimmen he! Nee! Nee! Sommige gaaitjes klimmen graag naar boven. Volgens mij ligt het aan de soort. Zazu klimt graag naar beneden. Rolling Eyes

Ze zit trouwens vrij relaxed in de boom! Veertje
Bericht Woensdag 9 Juli 2008 8:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 1:42 pm
  Berichten van afgelopen: