In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Vrijdag 13 Maart 2009 5:09 pm
Sue Moderator
Die zijn eventjes in love zeg! Kennen ze elkaar al lang?
Hoop dat je vaker van dit soort superschattige foto's plaatst!
Wij hebben Coco nu 3/4 jaar zij is bijna 5
en joopie hebben we al vanaf 8 weken
ze deden in de zomer ook al zo lief maar het ging in de winter helemaal weer fout met Coco maar zij knapt nu weer helemaal op te gek he
Vrijdag 13 Maart 2009 6:50 pm
Sue Moderator
Oh ging het fout in de zomer? Hoe bedoel je dat? Kreeg Coco het op haar heupen?
in november begon Coco zich weer kaal te pluken en de veren die had nog had te knippen
en hizij begon met aanvallen als ik haar uit de kooi haalde
heb nu een handoek om mijn arm en dat gaat dus heel goed
heb gisteren zelfs Coco zijn lange veren geknipt
en dat ging helemaal goed heb het na het wandelen gedaan en heb joopie eerst op d eboom gezet en toen coc meegenomen naar de grote tafel had de handoek en schaar al klaar liggen heb coco eerst de handoek laten zien en zij ging er met haar pootjes op er weer af en toen heel voorzichtig met haar bek en na 5 min zei ik we gaan kikeboe spelen heb d ehandoek voorzichtig om haar heen gedaan en ze bleef heel rustig zitten heb haar vleugel gepakt en knip klaar was het alweer Coco tussen tijds steeds de hemel in geprezen dat ze zo'n geweldige vogel was
dus weer 1 stap gewonnen met haar
Zaterdag 14 Maart 2009 10:32 am
Sue Moderator
Oh jee, zou het eventueel met de lengte van dagen te maken kunnen hebben? Heb je een daglichtlamp? Of denk je dat het ergens anders aan ligt.
Wat goed dat je het wieken zo spelenderwijs hebt gebracht.
Nee ik heb geen daglichtlamp
maar we zijn een lang weekend weggeweest voor het eerst zonder beestenboel we hadden wel het buurmeisje in huis met haar vriend om ze te verzorgen maar ik denk dat dat voor Coco de druppel was om weer in de stress te raken en ja voor dat dat weer overwas ben je een heel eind verder he maar het is gelukkig weer onder controle
ja maar nu weten we dus dat het niet meer kan
ze gaan normaal gespriken ook altijd mee mar we gingen een lang weekend met de hele familie nar Frankrijk en dan word de auto wel heel vol he met 6 man bepakking en 2 gaaien in 1 auto
had ook niet gepast
Woensdag 18 Maart 2009 11:23 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:25 am