In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Maandag 15 December 2008 4:53 pm
Sue Moderator
Wat een leuke foto's Laura! Die tekst erbij 'strike the pose'
De kerstman komt de muts op 26 december weer ophalen als hij terug naar Groenland (?) gaat.
Ik vraag me af of de muts dan nog heel is...hahaha....ik heb ook foto's gemaakt toen ze zich flink uitleefde in de tent..die zal ik anders eens in mn dagboek plaatsen...op dr rug knagend, achterstevoren...maffe vogel!!
Hahaha nou, de kerstman is waarschijnlijk ook dol op een gerestylde muts! Hij is zijn saaie muts na zoveel jaren vast zat.
Gekke Cleo.. Ik hoop dat je die foto's binnenkort ook online zet.
Haha, ja vast wel. Film is waarschijnlijk dan nog leuker of een combinatie van die twee. Maare, ik vind het toch niet echt een goed idee om dat uit te gaan voeren..
Dinsdag 16 December 2008 9:34 am
Sue Moderator
W'rom niet? Grapje hoor. Dat zou alleen maar heel erg leuk zijn met plastic ballen!
Cleo blijf redelijk rustig zitten, alleen het kralensnoer is even beknaagd... Als kerst straks voorbij is zet je gewoon je kippen in de boom, die breken m zo voor je af...handig toch??