Foto/film album van gebruiker: Laura

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Jaap de alexander en Pia de Inka..en lola de edel
Het album van: Laura is verwijderd
Start datum: Dinsdag 5 Augustus 2008 8:21 am
Laatste bewerking: Maandag 11 Juli 2011 9:43 am
Foto/film album en dit topic zijn 1166 keer bekeken
Waardering     (3.67 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
hahahaha, superlief hé die foto's Sue. Het doet je vast aan Zaaz zijn kindertijd denken. Hartje

Hoe raad je het?! Nanaaa!
Deze foto's zijn zo schattig. Ik smelt helemaal.. *Trekt Zazu denkbeeldig uit z'n kooi voor een knuffelbeurt*
Bericht Vrijdag 17 Juni 2011 6:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura
Ja hij /zij ik denk zelf een zij (maar de veren zijn onderweg voor geslchtsbepaling) wil graag aandacht, en ik denk nog een paar dagen voor ze uit de bak vliegt ! Ze word nog 3 keer gevoerd en dat gaat super, groeit kei hard. Tegen nieuwe dingen doet ze erg boos blazen en al, mijn alexander is ziek dus die mag er niet bij komen maar toen ik met jaap om mijn arm langs liep viel ze uit joh.dat ken ik helemaal niet, mijn alexander vind alles en iedereen leuk.Inka's zijn niet de makkelijkste dat wist ik wel hoor

Ah lekker boos doen. Dat ken ik wel. Gewoon veel oefenen, dan wordt dat vanzelf minder. Toen Zazu jong was, viel hij ook eerst uit naar iets onbekends, en ging daarna pas echt onderzoeken.
Is je Alexander ziek? Sad Wat heeft hij?
Bericht Vrijdag 17 Juni 2011 6:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura
Eitje

Reageer met quote  

mijn alex heeft een abces tussen neus en keel waardoor het snot in zijn neus niet weg kan via zijn keel, en daardoor komt het uit zijn ogen.

Dus hij ziet er niet uit, heb al 4x antibiotica gehad voor hem, dokter vd horst in veldhoven zegt dat er niks aan te doen is uiteindelijk stikt ie omdat het abces groeit. Zover laat ik het niet komen natuurlijk als hij geen plezier meer heeft dan laat ik hem gaan.Maar tot nu toe is ie vrolijk en vliegt lekker rond.Moet hem alleen elke dag ontdoen van een hoop snot.
Bericht Vrijdag 17 Juni 2011 8:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:30 am
  Berichten van afgelopen: