Foto/film album van gebruiker: m&j

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Geen titel
Klik hier om het foto/film album van m&j te bekijken (1 foto/film)
Start datum: Zondag 25 Mei 2008 12:42 pm
Laatste bewerking: Zondag 25 Mei 2008 12:45 pm
Foto/film album en dit topic zijn 193 keer bekeken
Waardering     (4 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
m&j
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 25 Mei 2008 12:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een leuke foto zeg, wat een schatje is Henk. Hartje Heb je nog meer foto's?
Bericht Zondag 25 Mei 2008 3:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat een boefje Hartje
Bericht Zondag 25 Mei 2008 4:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
m&j
Eitje

Henk  Reageer met quote  

Haha, dank jullie wel!!

Het is echt gek beest!!!! Wat ie al niet doet om de aandacht te trekken!!
Zal binnenkort nog ff een paar foto's maken als ie er wat beter uitziet. (we weten niet precies wat ie heeft, maar tot een paar maanden geleden bestond zn hele borst alleen nog maar uit dons. Aangezien het onze eerste papegaai is, weten we niet of het door de rui, verveling of verkeerd voedsel komt). Gelukkig is Henk weer op de goede weg en krijgt hij zijn (voornamelijk) groene veren weer terug. Het heeft ons wel wat hoofdbrekens gekost hoor!
We gaan nu verder met het vijf stappen plan die hier op het forum te lezen is, want mijn vriendin en Henk dat gaat niet zo heel goed. Maar hier komen we vast en zeker ook weer uit.

Groetjes Martijn
Bericht Maandag 26 Mei 2008 6:58 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Henk  Reageer met quote  

Ik denk dat hij zich had geplukt, maar zeker weten doe ik het niet. Hij was een half jaar oud toen hij bij jullie kwam?
Hopelijk heb je wat aan het vijfstappenplan. Het is trouwens lastig om het uit te voeren zónder het gezien te hebben. (Maar met de voorbeelden kom je echt een heel eind! Very Happy)

PS Vind hem er nu al mooi uit zien hoor! Cool
Bericht Dinsdag 27 Mei 2008 7:39 am
m&j
Eitje

Reageer met quote  

Bedankt voor jullie reactie.
Heb alleen nog een vraag aan Fluffy Sue: als het daadwerkelijk zo is dat Henk zichzelf plukt, gaat dat dan over of blijf je altijd "littekens" zien?
Hij was inderdaad een half jaar toen hij bij ons kwam, en is nu bijna 9 maanden oud.
Bericht Woensdag 28 Mei 2008 7:36 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Lastig! Dat zou je denk ik aan de vogelarts moeten vragen. Ik denk dat je er niets van hoeft te blijven zien, mits ze de veerfollikels niet beschadigd hebben.
Ik heb bijvoorbeeld bij Zazu, toen hij jong was, zijn vleugelpennen eruit gewiebeld omdat hij veel te kort geknipt was. Hierdoor had hij na zowat twee jaar nog geen nieuwe vleugelpennen. Eén pen groeit nu een beetje raar. Embarassed
Bericht Woensdag 28 Mei 2008 8:14 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 5:29 pm
  Berichten van afgelopen: