Foto/film album van gebruiker: mamajan

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Arie veilig in Rockanje aangekomen
Klik hier om het foto/film album van mamajan te bekijken (16 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 5 Juli 2009 10:40 pm
Laatste bewerking: Maandag 6 Juli 2009 11:21 am
Foto/film album en dit topic zijn 341 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
mamajan
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 6 Juli 2009 11:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mamajan
Fladderaar

Reageer met quote  

Oeps ben vergeten een titel te maken, maar de titel is
Arie is veilig aangekomen in Rockanje.
Bericht Zondag 5 Juli 2009 11:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

O wow mamajan, dat gaat goed komen met die 2! En wat een verschil als ik het lees in je dagboek met Arie toen die bij jouw thuis was!
Arie doet me denken aan mijn Otto. Die is nu ook 3 jaar, maar ook zo mooi fors en die oogjes zo. Die hebben wel wat van elkaar weg. En aangezien ik Otto geweldig mooi vind....kun je je vast wel bedenken wat ik van Arie vind!
Ik hoop dat er van jouw kant nog veel meer foto's en verhalen komen. Echt genieten om te lezen en te zien! Veertje

Enne, Cootje doet het netjes hoor! Zo een vreemde vogel accepteren op zijn boom. Goed hoor!!
En die foto op je schouder met zn oogjes dicht.... Hartje
Bericht Maandag 6 Juli 2009 6:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De foto's zijn prachtig. Arie zag er toch in elk geval redelijk ontspannen uit buiten. Met Cootje ging het toch al heel goed, super zeg. Gefeliciteerd hoor, mooi om te zien en leuk te zien hoe Arie het zo goed gaat hebben. Veertje Veertje
Bericht Maandag 6 Juli 2009 7:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mamajan
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Egwene
O wow mamajan, dat gaat goed komen met die 2! En wat een verschil als ik het lees in je dagboek met Arie toen die bij jouw thuis was!
Arie doet me denken aan mijn Otto. Die is nu ook 3 jaar, maar ook zo mooi fors en die oogjes zo. Die hebben wel wat van elkaar weg. En aangezien ik Otto geweldig mooi vind....kun je je vast wel bedenken wat ik van Arie vind!
Ik hoop dat er van jouw kant nog veel meer foto's en verhalen komen. Echt genieten om te lezen en te zien! Veertje

Enne, Cootje doet het netjes hoor! Zo een vreemde vogel accepteren op zijn boom. Goed hoor!!
En die foto op je schouder met zn oogjes dicht.... Hartje

Vandaar dat ik maar meteen een heleboel foto's heb geplaatst, ik was zo trots op beide kippies en ja Arie was hier meteen heel anders naar me toe.
Bericht Maandag 6 Juli 2009 10:32 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Volgens mij kan je de titel nog steeds toevoegen hoor

Neem ff "mijn foto-albums" (staat in de linkerkolom) en dan ga je je albums zien. daar kan je "titel bewerken" nemen. Wink
Bericht Maandag 6 Juli 2009 11:04 am
mamajan
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Volgens mij kan je de titel nog steeds toevoegen hoor

Neem ff "mijn foto-albums" (staat in de linkerkolom) en dan ga je je albums zien. daar kan je "titel bewerken" nemen. Wink

Gelukt Yeah! bedankt voor de tip
Bericht Maandag 6 Juli 2009 11:21 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Daar zijn we voor. Graag gedaan. Blij dat het gelukt is Laughing Laughing
Bericht Maandag 6 Juli 2009 12:31 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke foto's en inderdaad Sarah noemde het ook al, die foto met Cootje op de schouder met z'n oogjes dicht * smelt* Hartje
Bericht Zondag 12 Juli 2009 10:35 am
mamajan
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Wat een leuke foto's en inderdaad Sarah noemde het ook al, die foto met Cootje op de schouder met z'n oogjes dicht * smelt* Hartje

Die op mijn schouder is Arie en dat grijsje is Coco en als Arie mee onder de douche gaat, zit hij ook zo lief met zijn oogjes dicht te genieten, zo aandoenlijk.
Bericht Zondag 12 Juli 2009 9:15 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oeps Embarassed Arie Mr. Green - maar het blijft verschrikkelijk lief Hartje
Bericht Maandag 13 Juli 2009 9:07 am
mamajan
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Oeps Embarassed Arie Mr. Green - maar het blijft verschrikkelijk lief Hartje

Heeft iedereen wel eens last van hoor, maar het is inderdaad heel lief om te zien.
Bericht Maandag 13 Juli 2009 11:24 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 3:50 pm
  Berichten van afgelopen: