Foto/film album van gebruiker: margreet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: De kleintjes worden groot
Klik hier om het foto/film album van margreet te bekijken (3 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Woensdag 9 Juni 2010 6:57 pm
Laatste bewerking: Woensdag 9 Juni 2010 6:59 pm
Foto/film album en dit topic zijn 417 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
margreet
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 9 Juni 2010 6:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wel, ze worden inderdaad snel groot maar ze zijn echt prachtig ook. Ik hou wel van die kleur. Hartje

Gaat snel maar wil ook zeggen dat ze het goed hebben Veertje
Bericht Donderdag 10 Juni 2010 8:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
margreet
Fladderaar

Reageer met quote  

Het gaat inderdaad supersnel, maar ik geniet hier wel van. Vanavond werden we door een bijzondere actie verrast. We hadden de kleintjes bij elkaar op de tafel gezet en vliegt de één na jongste opeens van hand naar hand. Dat vogeltje is nu net 4 weken oud.

Ik heb de indruk dat mams het uitvliegen van de jongen nog sterk tegenhoudt.
Als ze met meer dan één pootje uit het hok komen, dan gaat mams er voor zitten, maar zoals vanavond bleek kunnen de kleintjes al meer dan je denkt. Bij het terugzetten van het hokje heb ik het 10 cm boven de grond geplaatst, misschien wordt mams dan milder en mogen ze eerder het hokje verlaten. Ze zijn nog zo weinig gewend en schrikken nog van heel veel dingen.

Misschien is het toeval, maar de 2 blauwe kuikens zijn veel banger dan de turquoise kuikens. De turquoise zijn echt ondernemend, maar de blauwe duiken meteen weg bij onverwachte bewegingen. En dat terwijl ze om en om geboren zijn.
Bericht Vrijdag 11 Juni 2010 10:34 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ooooo, wel schattig aan de ene kant als je merkt dat mams zo voorzichtig is met haar kroost Hartje
Bericht Zaterdag 12 Juni 2010 10:52 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:35 am
  Berichten van afgelopen: