In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Hallo,
ze heten Bikey (BB) en Jippey (Valkje) nee deze poetsen elkaar niet
wel doet Bikey dat met Tobey (een Zonparkiet)
Vrijdag 26 September 2008 10:42 pm
Sue Moderator
Ik zag dat je echt een heleboel vogels hebt! Wat een drukte is het bij jou zeg. Heb je ook foto's van je andere vogels?
Zaterdag 27 September 2008 9:10 am
Sue Moderator
(Negeer mijn laatste opmerking maar, ik heb net je foto's gezien!)
Het is een supergezellige boel bij jou zeg! Eén en al kooi, heb je zelf nog ruimte? Schitterend ook hoe ze lekker met z'n allen van het mooie weer genieten op je balkon.
Hoe is de blauwkop aratinga? Maakt die nog veel lawaai? Of valt dat wel mee?
Hallo,
ja het is een drukke boel vooral 's morgens dan mogen ze allemaal
mee ontbijten(behalve Japie de Kaketoe) daarna zijn wij een uurtje bezig om de rommel die ze maken op te ruimen. Amora de Blauwkop aratinga is nu ruim 11 weken ze maak de hele dag geluidjes lijkt wel of we een echte baby in huis hebben soms klagelijk en dan een beetje driftig is dan net een verwend kind die z'n zin niet krijg .Maar Tobey de zonparkiet kan er ook wat van zo op z'n tijd vooral als hij zijn kooi uit wil.
Je hebt wel mooie speelbomen zeg. Ik ben benieuwd of Japie die speelbomen heel laat voor de rest v/d kippetjes?
Zo veel gaaitjes zullen inderdaad een héle hoop rommel maken.
Hoe kwamen jullie erop om een blauwkop aratinga in huis te nemen?
Ja hoor Japie laat de speelbomen heel om de eenvoudige reden op de bomen voor het kleinere grut mag hij niet komen hij heeft een speelplateau die deelt hij met Rokkie.
We wilde eigenlijk een Edelpapegaai of Amazone erbij en op een zoek- tocht naar verschilende papegaaien kwamen we de Blauwkop aratinga
tegen,mijn man was er direct helemaal gek van en om dat we al een aratinga hebben (de Zonparkiet) hebben we Amora er bij genomen
we dachten dat ze zo'n beetje het zelfde karakter zou hebben als Tobey
maar dat is niet zo