In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Zaterdag 3 Mei 2008 8:50 pm
Fluffy Sue Site Admin
3 nieuwe vogels!!! Hoe kom je daar nu ineens bij? Kon hun vorige baasje niet meer voor ze zorgen?
voor 2 ja
die vrouw had de amazone en de edel samen altijd wel aparte kooi maar de edel werd altijd in de kooi gelaten ook de amazone maar met de amazone hebben ze toch net iets meer gedaan dan met de edel de edel is zo beetj gewoon vals..wel heel erg sneu ..
die vrouw moest ze weg doen van haar man en somige kinderen van der want ze waren vals ja dat heb je als je geen aandacht geeft .. sorry ben der best boos om dat je zo beesje kan verwaarlozen ..
we hadden al tegen der gezegt dat we ze eeen heeel goed huisje konden geven maar we niet super veel der voor konden betalen ..
op een avond zaten we gewoon lekekr beneden en gaat de bel .. ja hoor die vrouw van de edel en amzone ik had al zo gevoel van ja ze zyn van ons en die vrouw kwam vertellen dat ze ze toch maar weg deed want de man die vondt het maar niks die beesje in huis (ze stonden er al bijna 5 jaar maar maakt niet uit )
wy hebben ze de zelfde avond nog op gehaalt.. oo wat ben ik geschrokken toen ik die kooie zag heel erg vies en alles bah .. ben dus zeker 3 uren bezig geweest met schoon maken er van ..
en de nu gaat het een stuk beter met de amazone en de edel .. de edel zit nu al een stuk beter in de veren en stuk mooier alles hy is doods bang voor handen bijten wat ie dan doet .. maar heb opstap touw gekocht en ga daar mee aan de gang heb al van 2 mensen gehoord als het niet lukt willen ze wel helpen met tam maken
en ja de valkparkiet .. umh.. ik wist dat ik 4 mannen in me vorliere heb en maar 2 popjes ik was als de dood dat ze vechten gingen en alles.. was al bij verschillende dierenwinkels geweest voor een popje maar niet echt ergens waar ik een naar me zin zag ja wel een man hihi
en toen kwam ik bij patsplace en daar zag ik engeltje zitten was meteen verkocht :O zo lief en mooi beesje
zo kom ik aan 3 nieuwe aanwinsten
Wat een verhaal joh, van je edel en amazone. Gelukkig hebben ze het nu beter getroffen. Heel veel succes en plezier ermee !!!! Dat gaat vast wel lukken
Toen ik Woodie voor het eerst op de webcam mocht zien heb ik het al gezegd. Het is gewoon een mooie en lieve edel, ze had gewoon tijd nodig om aan je te wennen. Niets geen bijter of agressieve edelpop. Ja, in haar kooi, maar dat is haar terrein.
Maar je zal zien over een tijdje mag je ook in haar kooi komen, zonder dat ze aanvalt. Alleen dat heeft wat langer nodig.