Foto/film album van gebruiker: mokemique

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Dizzy de grasparkiet
Klik hier om het foto/film album van mokemique te bekijken (6 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Maandag 5 Januari 2009 11:14 am
Laatste bewerking: Maandag 5 Januari 2009 11:29 am
Foto/film album en dit topic zijn 533 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
mokemique
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 5 Januari 2009 11:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuk grasparkietje hebben jullie zeg. Echt een schatje om te zien; Samen met jullie valkje is het blijkbaar een avontuur, zo stiekem zitten kijken Laughing
Bericht Woensdag 7 Januari 2009 10:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een schatje zeg! Die laatste foto is echt super, hij kijkt echt naar beneden alsof 'ie wil zeggen: Wat moet dat daar? Laughing
Bericht Donderdag 8 Januari 2009 10:14 am
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wat een heerlijke vogelbende is het bij jullie! Net even alle foto's bekeken, het ziet er heel gezellig uit Very Happy
Bericht Donderdag 8 Januari 2009 11:54 pm
mokemique
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by vlindertje
Wat een heerlijke vogelbende is het bij jullie! Net even alle foto's bekeken, het ziet er heel gezellig uit Very Happy

Dankjewel. We hebben veel plezier samen. Maar uh, zie ik het goed, woon jij in een boshuisje in Frankrijk. Dat lijkt mij nou ook wel wat, maar dan niet in Frankrijk, maar in de Achterhoek. Dan moet ik wel eerts de loterij winnen vrees ik. Troosten
Bericht Vrijdag 9 Januari 2009 1:42 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een ontzettende mooie parkiet zeg Hartje . Die kleur zie je niet heel veel, althans, ik heb die nog niet veel gezien Wink
Bericht Zaterdag 10 Januari 2009 11:39 pm
mokemique
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Wat een ontzettende mooie parkiet zeg Hartje . Die kleur zie je niet heel veel, althans, ik heb die nog niet veel gezien Wink

Hier bij ons in de buurt is iemand met een voliere in de tuin en die heeft veel van dit soort parkietjes zitten. Hij noemt ze volgens mij regenboogparkieten. Hij heeft ze ook nog geschubt. Is ook heel mooi en ze hebben een heel leuk karakter. Ik heb Dizzy voor mijn zoontje gekocht, omdat zijn eerste parkietje, bij dezelfde fokker gekocht, door mij is doodgetrapt. Ik kon er niets aan doen, maar het was vreselijk. Het beestje zat aan mijn zolen te pikken net toen ik wilde opstaan. Ik had hem niet gevoeld en ik heb mijn zoontje zoveel verdriet gedaan. Troosten Hij zei nog wel dat ik er ook niets aan kon doen, maar dat hielp niet, want wat voelde ik me schuldig. Stom! Stom! Dizzy is echter nooit zo tam geworden dan Siertje, zijn eerste. Dizzy trok meer met Rocko op. Was wel een enorm leuk stel. Hartje Hartje
Bericht Zondag 11 Januari 2009 5:33 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh bah, wat zul je je rot gevoeld hebben (en misschien nog) Troosten Dat is nu ook mijn angst m.b.t. Herman. Die klimt vaak van de kooi en wandelt over de grond. Op zich vind ik dat helemaal niet erg maar de kans dat je per ongeluk op hem gaat staan is zo groot. Het is 1x bijna gebeurd.
Nu kijk ik altijd als ik opsta of wat dan ook of Herman op de boom zit of in de kooi. Maar toch...het blijft een risico. En je kunt er niets aan doen. Ja de hele dag in de kooi stoppen maar dat is dan ook weer zo wat Confused

Die voliere lijkt me wel heel gaaf met allemaal dat soort kleuren parkieten. Very Happy
Bericht Zondag 11 Januari 2009 7:21 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh wat erg zeg.. Troosten Vogeltjes wanen zich soms zó groot en zó belangrijk. Ze letten totaal niet op gevaar..
Bericht Zondag 18 Januari 2009 9:45 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:41 am
  Berichten van afgelopen: