Foto/film album van gebruiker: morena79

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Geen titel
Klik hier om het foto/film album van morena79 te bekijken (1 foto/film)
Start datum: Maandag 24 Mei 2010 7:18 am
Laatste bewerking: Maandag 24 Mei 2010 7:19 am
Foto/film album en dit topic zijn 321 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
morena79
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 24 Mei 2010 7:19 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow een schattige halsband. Mag ik er wel eventjes een tip rond geven om voorzichtig te zijn met de poes? Nog iemand van het forum is net zijn/haar halsbandje kwijt, ook al was de poes het gewend ze heeft het halsbandje toch ineens aangevallen en door de bacteriën wat honden en katten in hun mond dragen is die kleine lieverd overleden. Ik wou dit toch even meegeven als tip, hoop dat je het niet als bemoeienis ziet maar een poes, hond, het zijn roofdieren en dat instinct blijft in een klein hoekje schuilen.
Bericht Zaterdag 29 Mei 2010 10:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
morena79
Eitje

Reageer met quote  

tips zijn altijd welkom hoor!!!Maar dit was nog een foto van de vorige eigenarese wij hebben geen poes Wink
Wij hebben wel een herder maar die gaat naar de gang als hij los mag!
Nog meer tips altijd welkom hoor daar kan je van leren
Bericht Zaterdag 29 Mei 2010 4:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Fijn dat je het zo opneemt. We geven graag tips maar willen ons niet bemoeien.

Goed dat de hond ff in de gang gaat, mijn honden gaan ook de keuken in als de gaaien ff mogen gaan vliegen, los mogen. 's Avonds mogen de gaaien ook weer los maar gek genoeg weten ze dat dat is voor rustig bij ons te zijn en dan gaan ze ook niet meer zo gekken en dan mogen de honden ook bij ons zijn. Kwestie van opbouwen hoor en altijd paraat te zijn want vertrouwen doe ik het nooit. Zelfs de gaaitjes niet Laughing Laughing
Bericht Maandag 7 Juni 2010 8:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wow, heftige foto. Ik eet niet wie het meeste op moet passen... de halsband of de kat... Laughing
Maare..blijf oppassen he, als je beide dieren wil behouden...
Bericht Maandag 7 Juni 2010 9:51 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:41 am
  Berichten van afgelopen: