|
|
|
| Titel: Indy, Ika en Storm |
| Klik hier om het foto/film album van Nancy1974 te bekijken (14 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Donderdag 9 September 2010 12:53 pm |
| Laatste bewerking: Zaterdag 18 September 2010 10:14 am |
| Foto/film album en dit topic zijn 955 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Nancy1974
Kuikentje
Ja wat een mafkees hè?  |
Zaterdag 18 September 2010 4:29 pm |
|
|
sweeth
Vlieger
Echt een sweeties zijn het allemaal
Maar hoe heb je je gaai dat geleerd op die ene video haha hij doet zo gek met dat speeltje haha  |
Zaterdag 18 September 2010 4:49 pm |
|
|
|
|
Nancy1974
Kuikentje
Thanx!
Ik heb haar dat niet geleerd...dat doet ze uit zichzelf! Op mijn gebruikerspagina kun je kunstjes van ze zien die ik ze wel geleerd heb.
Groet,
Nancy en de gaaitjes |
Zaterdag 18 September 2010 5:19 pm |
|
|
lovebird
Eitje
hoi! wow amai wat een pracht beesten heb jij!! zo van die grote papegaaien wil ik ook wel ooit hebben alleen zie ik de verzorging enzo niet zitten  |
Vrijdag 8 Oktober 2010 7:39 pm |
|
|
|
|
SolShow
Net uit het ei
WoW!!
Wat een mooie gaaitjes heb jij zeg! ik ben helemaal weg van de blauw gele maar de kaketoes zijn ook erg gaaf! heb weleens een naaktoog kaketoe als loge gehad maar jeetje wat kennen die gillen. Ik heb een grijsje die is ook best zenuwachtig trouwens, en over paar weekjes een Jardine erbij Ik hoop nog veel van je te kunnen zien/lezen ga ook nog even kijken bij je trucjes daar wil ik ook voor gaan!
Veel liefs Sharon |
Dinsdag 12 Oktober 2010 11:53 pm |
|
|
Nancy1974
Kuikentje
quote:
Originally posted by lovebird
hoi! wow amai wat een pracht beesten heb jij!! zo van die grote papegaaien wil ik ook wel ooit hebben alleen zie ik de verzorging enzo niet zitten
Thanx! Ze komen ook niks te kort . Waarom zie je de verzorging van een grote gaai niet zitten? Een grote gaai heeft dezelfde verzorging en aandacht nodig als een kleine |
Woensdag 13 Oktober 2010 10:37 am |
|
|
Nancy1974
Kuikentje
|
|
|
quote:
Originally posted by SolShow
WoW!!
Wat een mooie gaaitjes heb jij zeg! ik ben helemaal weg van de blauw gele maar de kaketoes zijn ook erg gaaf! heb weleens een naaktoog kaketoe als loge gehad maar jeetje wat kennen die gillen. Ik heb een grijsje die is ook best zenuwachtig trouwens, en over paar weekjes een Jardine erbij Ik hoop nog veel van je te kunnen zien/lezen ga ook nog even kijken bij je trucjes daar wil ik ook voor gaan!
Veel liefs Sharon
Hoi Sharon,
Bedankt voor je lieve berichtje.
Kaketoes zijn idd een verhaal apart wat betreft papegaaien. Je moet heel consequent zijn anders gillen ze idd de tent uit. Ik heb het hier aardig onder controle maar dat heeft wel een hoop tijd en energie gekost. Het is best moeilijk om af en toe streng tegen ze te zijn om dat het zulke knuffelkonten zijn. De Ara is wat dat betreft een stuk makkelijker in de opvoeding
Jou grijsje is trouwens van dezelfde leeftijd als mijn Ara die is ook van maart dit jaar. Eet ze al helemaal zelfstandig? Mijn Ara krijgt alleen s'avonds nog pap en voor de rest eet ze alles al. Wat leuk dat je er nog een gaaitje bij neemt. Is wel gezellig voor je grijsje.
Groet,
Nancy en de gaaitjes |
Woensdag 13 Oktober 2010 10:42 am |
|
|
|
|
SolShow
Net uit het ei
|
|
|
quote:
Hoi Sharon,
Bedankt voor je lieve berichtje.
Kaketoes zijn idd een verhaal apart wat betreft papegaaien. Je moet heel consequent zijn anders gillen ze idd de tent uit. Ik heb het hier aardig onder controle maar dat heeft wel een hoop tijd en energie gekost. Het is best moeilijk om af en toe streng tegen ze te zijn om dat het zulke knuffelkonten zijn. De Ara is wat dat betreft een stuk makkelijker in de opvoeding
Jou grijsje is trouwens van dezelfde leeftijd als mijn Ara die is ook van maart dit jaar. Eet ze al helemaal zelfstandig? Mijn Ara krijgt alleen s'avonds nog pap en voor de rest eet ze alles al. Wat leuk dat je er nog een gaaitje bij neemt. Is wel gezellig voor je grijsje.
Groet,
Nancy en de gaaitjes
Hoiii,
Mijn grijsje at zelfstandig zo rond de 14 weken, had er vanaf 7 weken. Geef er afentoe nog een schaaltje pap dan drinkt ze het zeg maar zelf. Je moet wel oppassen dat je de ara niet te veel betutteld schijnen vogels te zijn die al 10 jaar zijn en nog een papje voor het slapen gaan eisen. Dat lijkt me vreselijk, nou is de ara natuurlijk later zelfstandig maar na 7 maanden lijkt me nog lang? Maar dat weet ik niet zeker.
Je moet zo iezo alle papegaaien echt bezighouden, maar dat is natuurlijk wel gezellig! Behalve als ze de aandacht op eisen dan maar dat valt gelukkig nog mee hier. Ik blijf je vogels iedergeval volgen echt heel gaaf! Vooral als ze meer trucjes kunnen wil ik wel eens zien. Je vogels zijn niet gekortwiekt toch? Neem je ze wel eens mee naar buiten? dmv tuigje dan natuurlijk. Mijn grijsje is wel gekortwiekt maar heb liever dat ze eens went aan zon tuigje en dan de vleugels weer compleet kunnen worden zeg maar. Maar denk dat de meeste grijsjes wat te paniekerig zijn voor een tuigje, die van mij in iedergeval wel hihi.
Groetjes Sharon
quote:
|
Woensdag 13 Oktober 2010 7:16 pm |
|
|
Nancy1974
Kuikentje
|
|
|
Hoiii,
Mijn grijsje at zelfstandig zo rond de 14 weken, had er vanaf 7 weken. Geef er afentoe nog een schaaltje pap dan drinkt ze het zeg maar zelf. Je moet wel oppassen dat je de ara niet te veel betutteld schijnen vogels te zijn die al 10 jaar zijn en nog een papje voor het slapen gaan eisen. Dat lijkt me vreselijk, nou is de ara natuurlijk later zelfstandig maar na 7 maanden lijkt me nog lang? Maar dat weet ik niet zeker.
Je moet zo iezo alle papegaaien echt bezighouden, maar dat is natuurlijk wel gezellig! Behalve als ze de aandacht op eisen dan maar dat valt gelukkig nog mee hier. Ik blijf je vogels iedergeval volgen echt heel gaaf! Vooral als ze meer trucjes kunnen wil ik wel eens zien. Je vogels zijn niet gekortwiekt toch? Neem je ze wel eens mee naar buiten? dmv tuigje dan natuurlijk. Mijn grijsje is wel gekortwiekt maar heb liever dat ze eens went aan zon tuigje en dan de vleugels weer compleet kunnen worden zeg maar. Maar denk dat de meeste grijsjes wat te paniekerig zijn voor een tuigje, die van mij in iedergeval wel hihi.
Groetjes Sharon
quote:
[/quote]
Hey,
Ara's zijn idd later zelfstandig dan Grijsjes maar dit is de laatste zak pap en ik ga binnenkort er ook mee proberen af te bouwen. Maar aan de andere kant lees je ook dat zolang ze er nog om vragen je zet het moet geven. Ze eet 's avonds voor haar pap gewoon haar eten op en dan vraagt ze nog om pap. Ik vind het ook niet erg om het te geven, het is zo gebeurt.
Mijn vogels zijn wel gekortwiekt. Ze gaan regelmatig mee naar buiten zonder tuigje. De Ara is daarin wel een stuk makkelijker, die blijft gewoon rustig zitten maar de Kaketoes willen vaak op onderzoek uit. Ik ga binnenkort proberen te fietsen met de Ara. Zou het niet beter zijn je vogel gewiekt te houden? Dan kan ze ook lekker bij je buiten zitten zonder tuigje en je hoeft niet bang te zijn dat ze ontsnapt door bijv. een deur of een raam. Bij mij zitten ze regelmatig buiten op een standaard. Ik ben nu op zoek naar een grote klimboom die ik vast in de tuin kan laten staan.
Ik probeer steeds nieuwe trucjes van mijn gaaitjes te filmen maar ze vinden de camera zo interessant dat ze er steeds op willen klimmen maar ik blijf het proberen.
Groet,
Nancy |
Donderdag 14 Oktober 2010 9:27 am |
|
|
|
|
helen resmann
Eitje
Mooie vogels. Heb je er echt zoveel? Lijkt mij wel druk maar ook heerlijk |
Donderdag 14 Oktober 2010 11:18 am |
|
|
Nancy1974
Kuikentje
Het is idd wel druk maar wel heel gezellig! Ik heb daarnaast ook nog 3 katten. We zijn een aantal jaar geleden begonnen met een grijsje maar deze is helaas, ondanks dat ze gekortwiekt was, weggevlogen en door een hond gegrepen. We hebben daarna gekozen voor de kaketoes omdat deze niet eenkennig zijn en ze een liever karakter hebben. Maar daarin tegen hebben ze wel heel veel aandacht nodig en moet je heel consequent met ze zijn. Sinds juli dit jaar is onze Ara erbij gekomen. |
Donderdag 14 Oktober 2010 11:25 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:42 am
|
|
|
|
|