|
|
|
| Titel: Onze exoten... |
| Klik hier om het foto/film album van patrickpain te bekijken (38 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Zondag 3 Januari 2010 6:01 pm |
| Laatste bewerking: Donderdag 17 Maart 2011 3:49 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 1078 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 2 waarderingen)
|
|
patrickpain
Net uit het ei
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Donderdag 17 Maart 2011 3:49 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ow Super smelt smelt smelt hoor. Zowel voor je ara's als voor de poes. Zo te zien een heerlijk huishouden en goede verstandhouding. Mooi is dat als ze allemaal netjes samen kunnen.
Zo genieten je foto's |
Zondag 3 Januari 2010 6:25 pm |
|
|
Sarah
Moderator

oops, ik was nog te snel, kan goed zijn dat ik nog te snel ben maar hey, kan het niet laten je foto's al te bekijken
Leuk en goed dat je naar scholen gaat. Doe je dat vaker?
Ow, eendenkuikens, zooooo lief
Laatst aangepast door Sarah op Zondag 3 Januari 2010 6:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
Zondag 3 Januari 2010 6:39 pm |
|
|
|
|
patrickpain
Net uit het ei
Hallo,
Ik heb me vandaag aangemeld op jullie forum, en het is erg leuk om even een fotoboek te maken. nu weten we waar we over praten!
Ik probeer ook wat leuke filmpjes te DL maar dat lukt me nog even niet!
Ik zal me ook nog even netjes voorstellen in het daarvoor bedoelde gedeelte...
groetjes Patrick |
Zondag 3 Januari 2010 7:40 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hey Patrick,
Leuk dat je ons komt vergezellen. Super hoor, zeker met zo'n leuke entree met zo'n knallers van foto's. Worden we helemaal vrolijk van.
Zijn de filmpjes bestanden die zijn toegelaten? Zijn ze niet te groot? |
Zondag 3 Januari 2010 8:12 pm |
|
|
Tinuske
Fladderaar
prachtige vogels heb je echt heel mooi
zoiezo veel dieren in en om het huis
en trtrouwens nog welkom hier  |
Zondag 3 Januari 2010 8:20 pm |
|
|
|
|
patrickpain
Net uit het ei
Dank je wel...
de filmpjes zijn idd te groot... |
Zondag 3 Januari 2010 8:46 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wow, wat een prachtige gaaien zeg En dat zee aquarium ziet er ook fantastisch uit
En je Belgen prachtig, vooral de bruine herder kleuren komen met sneeuw zo mooi uit. Zelf een langharige duitse herder gehad (is overleden) en met sneeuw was ie nog wel 10 x mooier dan dat ie normaal was
De koi hobby is gemeenschappelijk, ook wij hebben hier koi rondzwemmen, hoewel, nu liggen ze te ruste op de bodem met die koude. Ze zien er goed uit
 |
Maandag 4 Januari 2010 1:21 pm |
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by patrickpain
Dank je wel...
de filmpjes zijn idd te groot...
kan je ze eventueel met movie-maker of zo verkleinen? |
Maandag 4 Januari 2010 8:50 pm |
|
|
|
|
patrickpain
Net uit het ei
Ja ik zal deze week even wat filmpjes gaan maken en verkleinen!!!
De koi hebben geluk dit jaar met de nieuwe vijververwarming, dus deze winter even niet op de bodem liggen maar lekker op 8 gr. zwemmend..... Eneco is blij met mij!!!
Patrick |
Maandag 4 Januari 2010 11:20 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Whoohoo, super. Wat zullen je Koi gelukkig zijn dat ze bij jou zitten, leuk hoor. Zou zo ook een zwembad willen, altijd lekker warm (liefst voor mij wel iets warmer dan dat maar moet zeggen, voor de Koi, die kunnen hun geluk niet op denk ik zo)  |
Dinsdag 5 Januari 2010 9:11 am |
|
|
esjo
Moderator

Eneco zal zeker blij zijn met jullie
Hoeveel kub hou je op temperatuur? |
Dinsdag 5 Januari 2010 2:37 pm |
|
|
|
|
patrickpain
Net uit het ei
Het is 13.000 liter, uiteraard is de vijver afgedekt en het meerkamer filtersysteem goed ingepakt,... Ik moet zeggen dat het me nog eigenlijk meevalt hoor qua stroomverbruik (een leuke koi kost ook aardig wat centjes) laten we zeggen dat ik zo,n budget heb om voor 200 euro bij te verwarmen..... de koi hoeven minder in hun reserves te tasten en zijn weer wat sterker in het voorjaar! tja,.... hobby's he
Ook moet ik deze week weer een grote zak Harrison bestellen voor de ara's daar ben ik ook altijd weer even stil van........ Maar voor mij persoonlijk (en uiteraard voor de ara's) de topbrok die er is!
Het zadenmengsel meng ik zelf.... vers fruit en groenten krijgen ze elke dag.....
Ik ben de sneeuw meer dat zat,... geef mij maar  |
Dinsdag 5 Januari 2010 4:59 pm |
|
|
esjo
Moderator

200 euro is inderdaad wel een bedrag wat wel uitkan. Ze zijn in het voorjaar sterker en minder vatbaar voor ziektes. En ja...hobby's kosten geld
Volgend jaar is het plan om een nieuwe koi vijver te bouwen en dan ook met een systeem dat we ze makkelijk kunnen afdekken in de winter.
We hebben er nu bubbeltjes plastic en een groot zeil over. Moet zeggen dat het water tot nog toe nog niet bevroren is geweest. Uiteraard het filter ook goed in gepakt en de luchtpomp staat ook nog aan. Alleen moet ik zo dadelijk voor de zoveelste keer de sneeuw er weer afvegen, anders wordt het te zwaar Dus ook hier - weg met die sneeuw  |
Dinsdag 5 Januari 2010 5:22 pm |
|
|
patrickpain
Net uit het ei
Hallo Esjo,
Maar zo'n beetje ben ik ook te werk gegaan hoor! bubbeltjes folie, laag zeil ..... maar dan nog eens daarboven transparante Lexanplaten.... daar mag de sneeuw op blijven liggen!
Beluchting mag in principe uit (koud water bevat veel meer zuurstof) sterker nog als je een beluchte bodemdrain hebt zal juist de temp verstoord worden door menging van de waterlagen... beter zou je de beluchtings bol hoog in het water moeten hangen,... maar nogmaals dat hoeft niet. Je hebt afgedekt en het bevriest nu toch niet!!!
leuk dat je ook koi hebt.... wat is bij jou nu de water temperatuur? |
Dinsdag 5 Januari 2010 8:48 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:43 am
|
|
|
|