Foto/film album van gebruiker: patrickpain

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Onze exoten...
Klik hier om het foto/film album van patrickpain te bekijken (38 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 3 Januari 2010 6:01 pm
Laatste bewerking: Donderdag 17 Maart 2011 3:49 pm
Foto/film album en dit topic zijn 1078 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
patrickpain
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Donderdag 17 Maart 2011 3:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow Super smelt smelt smelt hoor. Zowel voor je ara's als voor de poes. Zo te zien een heerlijk huishouden en goede verstandhouding. Mooi is dat als ze allemaal netjes samen kunnen. Veertje Yeah! Hartje

Zo genieten je foto's
Bericht Zondag 3 Januari 2010 6:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

oops, ik was nog te snel, kan goed zijn dat ik nog te snel ben maar hey, kan het niet laten je foto's al te bekijken Laughing Laughing

Leuk en goed dat je naar scholen gaat. Doe je dat vaker?

Ow, eendenkuikens, zooooo lief

Laatst aangepast door Sarah op Zondag 3 Januari 2010 6:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Zondag 3 Januari 2010 6:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
patrickpain
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hallo,

Ik heb me vandaag aangemeld op jullie forum, en het is erg leuk om even een fotoboek te maken. nu weten we waar we over praten! Wink

Ik probeer ook wat leuke filmpjes te DL maar dat lukt me nog even niet!

Ik zal me ook nog even netjes voorstellen in het daarvoor bedoelde gedeelte...

groetjes Patrick
Bericht Zondag 3 Januari 2010 7:40 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Patrick,

Leuk dat je ons komt vergezellen. Super hoor, zeker met zo'n leuke entree met zo'n knallers van foto's. Worden we helemaal vrolijk van. Ja Yeah!

Zijn de filmpjes bestanden die zijn toegelaten? Zijn ze niet te groot?
Bericht Zondag 3 Januari 2010 8:12 pm
Tinuske
Fladderaar

Reageer met quote  

Hartje prachtige vogels heb je echt heel mooi
zoiezo veel dieren in en om het huis
en trtrouwens nog welkom hier Wink
Bericht Zondag 3 Januari 2010 8:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
patrickpain
Net uit het ei

Reageer met quote  

Dank je wel...

de filmpjes zijn idd te groot...
Bericht Zondag 3 Januari 2010 8:46 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow, wat een prachtige gaaien zeg Hartje En dat zee aquarium ziet er ook fantastisch uit Veertje
En je Belgen Mr. Green prachtig, vooral de bruine herder kleuren komen met sneeuw zo mooi uit. Zelf een langharige duitse herder gehad (is overleden) en met sneeuw was ie nog wel 10 x mooier dan dat ie normaal was Mr. Green

De koi hobby is gemeenschappelijk, ook wij hebben hier koi rondzwemmen, hoewel, nu liggen ze te ruste op de bodem met die koude. Ze zien er goed uit
Veertje
Bericht Maandag 4 Januari 2010 1:21 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by patrickpain
Dank je wel...

de filmpjes zijn idd te groot...

kan je ze eventueel met movie-maker of zo verkleinen?
Bericht Maandag 4 Januari 2010 8:50 pm
patrickpain
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja ik zal deze week even wat filmpjes gaan maken en verkleinen!!!

De koi hebben geluk dit jaar met de nieuwe vijververwarming, dus deze winter even niet op de bodem liggen maar lekker op 8 gr. zwemmend..... Eneco is blij met mij!!! Veertje

Patrick
Bericht Maandag 4 Januari 2010 11:20 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whoohoo, super. Wat zullen je Koi gelukkig zijn dat ze bij jou zitten, leuk hoor. Zou zo ook een zwembad willen, altijd lekker warm (liefst voor mij wel iets warmer dan dat Laughing maar moet zeggen, voor de Koi, die kunnen hun geluk niet op denk ik zo) Yeah!
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 9:11 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Eneco zal zeker blij zijn met jullie Mr. Green
Hoeveel kub hou je op temperatuur?
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 2:37 pm
patrickpain
Net uit het ei

Reageer met quote  

Het is 13.000 liter, uiteraard is de vijver afgedekt en het meerkamer filtersysteem goed ingepakt,... Ik moet zeggen dat het me nog eigenlijk meevalt hoor qua stroomverbruik (een leuke koi kost ook aardig wat centjes) laten we zeggen dat ik zo,n budget heb om voor 200 euro bij te verwarmen..... de koi hoeven minder in hun reserves te tasten en zijn weer wat sterker in het voorjaar! tja,.... hobby's he Wink

Ook moet ik deze week weer een grote zak Harrison bestellen voor de ara's daar ben ik ook altijd weer even stil van........ Maar voor mij persoonlijk (en uiteraard voor de ara's) de topbrok die er is!
Het zadenmengsel meng ik zelf.... vers fruit en groenten krijgen ze elke dag.....

Ik ben de sneeuw meer dat zat,... geef mij maar Zon
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 4:59 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

200 euro is inderdaad wel een bedrag wat wel uitkan. Ze zijn in het voorjaar sterker en minder vatbaar voor ziektes. En ja...hobby's kosten geld Ja

Volgend jaar is het plan om een nieuwe koi vijver te bouwen en dan ook met een systeem dat we ze makkelijk kunnen afdekken in de winter.
We hebben er nu bubbeltjes plastic en een groot zeil over. Moet zeggen dat het water tot nog toe nog niet bevroren is geweest. Uiteraard het filter ook goed in gepakt en de luchtpomp staat ook nog aan. Alleen moet ik zo dadelijk voor de zoveelste keer de sneeuw er weer afvegen, anders wordt het te zwaar Evil or Very Mad Dus ook hier - weg met die sneeuw Boksen
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 5:22 pm
patrickpain
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hallo Esjo,

Maar zo'n beetje ben ik ook te werk gegaan hoor! bubbeltjes folie, laag zeil ..... maar dan nog eens daarboven transparante Lexanplaten.... daar mag de sneeuw op blijven liggen!
Beluchting mag in principe uit (koud water bevat veel meer zuurstof) sterker nog als je een beluchte bodemdrain hebt zal juist de temp verstoord worden door menging van de waterlagen... beter zou je de beluchtings bol hoog in het water moeten hangen,... maar nogmaals dat hoeft niet. Je hebt afgedekt en het bevriest nu toch niet!!!

leuk dat je ook koi hebt.... wat is bij jou nu de water temperatuur?
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 8:48 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:43 am
  Berichten van afgelopen: