In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Wally is echt gaaf en super tam! Ik heb haar uit een nest van alleen maar wildkleur aga's. De vader van Wally is een wildkleur en de moeder is een lutino...dus ja...het is een halfje;)
De vogelkooi is een uit de hand gelopen hobby. We hebben al veel verzoeken gekregen om aangepaste kooien te maken. Veel mensen willen meer ruimte en een natuurlijkere leefomgeving bieden dan een kooitje die in de dierenwinkel te verkrijgen is. De kooien in de winkels zijn meer functioneelgericht en daardoor niet mooi en men prefereert liever een kooi die dezelfde uitstraling heeft als de stijl in hun woning. Dit deed ons wakkerschudden en we hobbieen wanneer we er tijd voor hebben.
Onze kooi heeft voor een week hard werken gezorgd maar heeft twee hele gelukkige vogels ervoor terug gegeven. Ze vinden het heerlijk om te klimmen in de boomstronken en gebruiken hun broedhoek wanneer ze lekker willen rusten.
We hebben er geen moment spijt van gehad...
Groetjes Paulino
Dinsdag 2 December 2008 11:16 pm
Sue Moderator
De kooi kan je zo inderdaad hartstikke goed aanpassen a/d stijl van de woning! Je kan ook bergruimte eronder creëren. Plus hij is lekker ruim en je kan de verhoudingen flink aanpassen. (Minder hoog, maar wel langer/dieper)
Woensdag 3 December 2008 10:04 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:45 am