Foto/film album van gebruiker: pris1958

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: dikke buik Snowy
Klik hier om het foto/film album van pris1958 te bekijken (2 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Donderdag 5 Augustus 2010 11:56 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 6 Augustus 2010 12:06 am
Foto/film album en dit topic zijn 553 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
pris1958
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Via telefoon?

Ja heb met het medisch vogelcentrum in Utrecht gebeld ( houden een telefonisch spreekuur). Kreeg eerst een co assistente aan de lijn die het vreemd vond en eerst overleg wilde plegen met de va zelf. Ben later idd door de va zelf teruggebeld en na mijn verhaal gehoord te hebben, en mij ook dingen vroeg ( wetende dat het mij echt onmogelijk is om in deze situatie naar een va te gaan. Stelde zij voor om tot maandag te wachten had de indruk dat het niet urgent was aangezien Snow gewoon eet drinkt, speelt, vliegt ecc. Hoorde snow ook op de achtergrond meekletsen. Maar goed ook zij wist zo a la minute niet wat er met Snow aan de hand is, daar is een onderzoek voor nodig.
Bericht Zondag 8 Augustus 2010 7:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Weet je al wat meer?
Bericht Zondag 15 Augustus 2010 8:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pris1958
Net uit het ei

Reageer met quote  

Weet woensdag meer, gelukkig blijft snow hetzelfde, hij eet drinkt, vliegt, speelt en praat nog steeds hetzelfde we denken toch aan een vetbult nu maar hopen dat het goedaardig is
Bericht Maandag 16 Augustus 2010 2:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:46 am
  Berichten van afgelopen: