Foto/film album van gebruiker: pris1958

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Geen titel
Klik hier om het foto/film album van pris1958 te bekijken (1 foto/film)
Start datum: Vrijdag 6 Augustus 2010 4:16 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 6 Augustus 2010 4:34 pm
Foto/film album en dit topic zijn 364 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
pris1958
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 6 Augustus 2010 4:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
pris1958
Net uit het ei

Reageer met quote  

Snowy de hangbuikparkiet

( doe het zo want lukte mij echt niet om een titel bij het filmpje te maken
Bericht Vrijdag 6 Augustus 2010 5:02 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

OOOOOOOO, wat een schatje wel hoor. Was dat Snowy zelf die zei "Snowy kusje"? Dat was echt heel duidelijk. Mooi joh.

Weet je trouwens al iets meer over Snowy?
Bericht Zondag 8 Augustus 2010 5:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pris1958
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
OOOOOOOO, wat een schatje wel hoor. Was dat Snowy zelf die zei "Snowy kusje"? Dat was echt heel duidelijk. Mooi joh.

Weet je trouwens al iets meer over Snowy?

Ja dat is Snowy die je ziet en hoort, hij zegt trouwens heel veel andere woordjes nog.
Wat denk je wilde laatst zijn voederbakje legen zegt'ie ineens ja wegwezen jij ! Waar'ie dat nu vandaan heeft heb geen idee maar het is gewoon een hardstikke leuk en lief kietje ( zegt trouwens niet alleen snowy kusje maar geeft ze ook daadwerkelijk)
Met snow gaat tot nu toe alles goed, hij eet, drinkt, speelt, vliegt, kwebbelt zo als gewoonlijk. Ik ben het die mij niet zo happy voelt hieronder. De buik hangt nog steeds en wordt niet minder.
Bericht Zondag 8 Augustus 2010 6:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zoals ik ook in je andere album zei, een onderzoek dringt zicht op. Ze kunnen veel verbergen omdat dat hun instinct is en als hij iets laat zien is het vaak al erg laat, wees er aub voorzichtig mee en laat een onderzoekje doen. Misschien zit je je zorgen te maken en valt het best mee maar helaas kunnen wij hier geen zekerheid rond geven, enkel een vogelarts kan dit
Bericht Zondag 8 Augustus 2010 6:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pris1958
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Zoals ik ook in je andere album zei, een onderzoek dringt zicht op. Ze kunnen veel verbergen omdat dat hun instinct is en als hij iets laat zien is het vaak al erg laat, wees er aub voorzichtig mee en laat een onderzoekje doen. Misschien zit je je zorgen te maken en valt het best mee maar helaas kunnen wij hier geen zekerheid rond geven, enkel een vogelarts kan dit

Dat weet ik geloof mij ben mij ervan bewust, maar zoals je verder in mijn topic kan lezen, is het mij niet mogenlijk om naar een va te gaan zit zonder vervoer. Heb telefonisch consult gehad met Utrecht
Bericht Zondag 8 Augustus 2010 6:43 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:46 am
  Berichten van afgelopen: