De advertentie van de Huisdiersuper

Foto/film album van gebruiker: Punkie

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Punkie uit de kooi
Klik hier om het foto/film album van Punkie te bekijken (7 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 15 Juni 2008 12:59 pm
Laatste bewerking: Zondag 15 Juni 2008 1:12 pm
Foto/film album en dit topic zijn 265 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Punkie
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een mooi vogeltje is Punkie zeg, en wat kan ze mooi fluiten. Hartje Volgens mij bevalt het haar wel, zo voor het raam!
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Leuke foto's en ook nog een filmpje van Punkie. Mooi om te zien, vooral omdat de prachtrosella niet zoveel voorkomt in de huiskamer. Het zijn zulke mooie parkieten.
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Punkie
Eitje

Reageer met quote  

Knap he. Ze was vandaag voor het eerst uit de kooi en ze is (nog) niet gekortwiekt!!
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Je ziet ze inderdaad niet vaak in de huiskamer. Ben eigenlijk benieuwd wat de reden hiervan is. Ze zijn zo verschrikkelijk mooi! Shocked
Jamy heeft geloof ik ook een prachtrosella: http://www.fluffies.org/nl/fot.....va134.html
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:53 pm
Punkie
Eitje

Reageer met quote  

Ik hoor van diverse kanten dat het vogeltjes zijn die niet zo erg tam worden en het zijn absoluut geen knuffelaars zoals valkjes. Het vergt ook best doorzettingsvermogen; fysiek en mentaal. Zeker toen ik haar net een paar dagen had (ik viel voor dat lieve, rode, hypnotiserende koppie met die witte wangetjes) kreeg ik van de diverse commentaren die ik hoorde het idee dat ik een verkeerde keuze had gemaakt (er werd ook veel gezegd dat ze agressief zijn). Maar ik had de keuze gemaakt en ik moest de 'gevolgen' dragen; het is een levend wezen en geen stuk speelgoed dat je zomaar weg kan doen. Dan maar geen tam vogeltje en misschien een valkje erbij waar ik mee kon werken. Ik ben zó blij dat ik heb doorgezet. Het kost heel veel geduld, aandacht, doorzettingsvermogen en nog eens geduld; maar Punkie begint tammer te worden en bijten of agressief gedrag komt absoluut niet in haar woordenboekje voor. Nu hoor ik dus weer van diverse kanten dat het een uitzondering is. Misschien wel, maar het ís dus mogelijk. Het zal wel de reden zijn waarom Roosjes niet zo vaak in de huiskamer voorkomen. Misschien vooroordelen (terecht of onterecht) en ze zijn minder makkelijk naar je hand te zetten dan bijvoorbeeld een valkje.
Bericht Zondag 15 Juni 2008 2:15 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Met recht een pracht rosella. Wat een mooi beestje zeg Hartje
En dat fluitje van haar, zo mooi helder Very Happy
Bericht Zondag 15 Juni 2008 9:12 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Aha, vandaar.. Volgens mij ligt het ook een beetje aan de opvoeding.

Wat fijn dat ze zo lief is en totaal niet agressief. Ik meen dat Jamy_nl's Roosje ook niet zo agressief is? Misschien is dit meer gedrag voor in de voliere?
Bericht Maandag 16 Juni 2008 3:29 pm
Punkie
Eitje

Reageer met quote  

Ik sla er maar een slag naar maar misschien scheelt het ook of je een pop of een mannetje hebt. Punkie is volgens mij een popje en er staat me bij dat de mannetjes wat agressiever kunnen zijn. Wat het ook is; ze is gewoon mijn lieve meisje! Hartje
Bericht Maandag 16 Juni 2008 6:44 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jamy's Roosje is ook een popje als ik het goed heb! Very Happy Dat zal het misschien zijn?
Bericht Maandag 16 Juni 2008 7:44 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 2:00 pm
  Berichten van afgelopen: