In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Zoooooooooo wat heeft Peter een leuke ruimte gekregen van jullie zeg. Ik had wel ff de neiging om virtueel te helpen toen hij op zijn rug lag te spartelen.
ja was wel even zielig maar hij is zooo bijdehand hihihi laats was hij verdwenen ik had de zenuwen en wij overal zoeken , mijn man zij blijf maar in de tuin zitten en wacht maar dat je wat hoord ik bang dat hij in de vijver verdronken was en ja hoor na bijna in gevallen te zijn hoorde ik wat weet je waar hij zat ? have wegen het schuurtje bijna op het dak hij was aan de binnen kant van de klimop naar boven geklauterd en kwam tussen de bladeren met zijn schattige ontschuldige kopje even een kijkje nemen ik blij dat ie zich verraden had nu moet hij voorstraf vast aan een touwtje lopen als hij op het gras wil anders ben je hem heel snel kwijt hij kan zich ook ingraven
Zo, je baard Agamen zitten daar wel lekker en veilig dus wauw hoor, leuk hoe jullie met jullie dieren zijn. Ik heb al minder schrik heb ik het gevoel voor ze, gewoon omdat ik jullie bezig zie ermee.
Hihihihi, jullie BB doet net hetzelfde als die van mij. Samen spelen kan ik dus niet met hem want als ik samen wil spelen dan is mijn vinger te leuk om in te bijten en het speeltje niet meer dus ik moet mijn vingers echt snel weg weten te doen als ik hem een speeltje geef, dan is hij er druk mee.
Maandag 13 September 2010 9:05 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:47 am