Foto/film album van gebruiker: Sann.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Mika de Pyrrhura
Klik hier om het foto/film album van Sann. te bekijken (7 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Donderdag 8 September 2011 10:00 pm
Laatste bewerking: Donderdag 8 September 2011 10:02 pm
Foto/film album en dit topic zijn 329 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

echt helemaal super!! wil snel een foto zien Laughing
onze ollie was de eerste week echt maar amper uit zijn kooi te halen. die moesten we soms echt vangen. en ook echt vasthouden als hij uit de kooi was anders vloog hij weg. ofja gewoon door huis he. ik dacht owjee dit komt niet goed he (is namelijk ook mijn eerste vogel) maar naar een week kwam hij echt naar je toe en wilde hij steeds meer aandacht. na ong. 2 weken volgens mij was ie niet meer van je af te slaan. nu is hij vrij in huis maar zoekt eigenlijk altijd wel iemand op. zijn namelijk met 5e in huis en hij is altijd wel bij iemand. zit ook zo min mogelijk in de kooi. heeft zoon grote zitstok (zelfgemaakt) waar hij oook heel graag opzit.
dat bijten zegt me zo eerlijk gezegd niks (is voor ons ookal weer meer dan een jaar geleden hahah) maar onze ollie kan dat ook wle eens dan willen ze opstappen ja en gaan ze gewoon aan je vinger hangen. dit lijkt op bijten en kan soms best pijn doen maar hoeft het niet te zijn. kan ook gewoon bijten zijn. dit blijft een moeilijk iets. ollie wil ook nog wel eens bijten. als hij het ergens niet mee eens is haha. maarja die moeten zich ook kunnen verweren he! maar soms worden we daar wel boos om. en onze ollie snapt heel goed het commando nee!! hans zij dat je dat een vogel niet aan kan leren. maar ik hoef het maar te roepen een keer boos en hij weet meteen dat hij niet niet mag. (niet dat het altijd werkt want ze zijn wel lekker eigenwijs hahha) ik zou zeggen hou het even in de gaten, en laat de vogel echt een week zo veel mogelijk in de kooi en haal em 2 keer op een dag een 5 min. uit ongeveer (ik weet het is in het begin heel lastig maar je hebt er later profijt van)! en na ong. een week zul je zien dat hij zo op je vinger stapt en het liefste de hele dag met je mee reist!
ja dat hadden ze al op de site staan ja dat ze het erg druk hadden, dus vandaar waarschijnlijk. want bij ons was dat ook. maar het komt echt goed hahah! maar is altijd wel jammer want je wil em zo graag bij je hebben!
ow echt die kakatoe heb ik niet meer gezien. maar wel echt super!! echt die krijgen die beesten zo tam!
oke grappig da je die op facebook had. hebben die facebook hek ook een keer opgezocht maar kreeg ze niet te vinden haha. wel hyves. maar snap ik ja da je der alles aan doet om ze lekker bij je te hebben.!!
maar alle moeite heeft beloond haha!
oke ja dat is nog even wachte. hopen dat ze dan wel sneller reageren als die weg mag haha. hoe oud is jullie pyrry nu?
heel veel plezier en geniet ervan!! zijn echt super beestjes waar je heel veel plezier en lol mee gaat beleven! wij lachen ons iedere dag nog wezeloos om die gekke streken van ons ollie. der komt iedere dag wel weer iets nieuws bij haha Yeah!
en een tip ga ze echt dingen leren vinden ze helemaal geweldig! merk da wel aan ollie alsk da nie doe dan issie wat vervelender. hahaha.
het is zoon heerlijk ding. ben der echt blij mee en hoop dat jullie dat ook worden!!
het zijn ware clowns haha. en ze leren zo snel Shocked
Bericht Dinsdag 18 Oktober 2011 2:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Heel erg bedankt voor jullie verhaaltje haha! Very Happy
wauw dat jullie hem helemaal moesten vangen en vast houden! Shocked blijkt toch weer, ieder vogeltje is anders. Pyrrhy is nog niet echt zeker van zichzelf(logisch!) maar hij heeft totaal geen idee hoe hij op mijn hand moet stappen.. dan gaat ie dat doen met ze snavel, beetje bijten enzo. maar als ik dan me hand naar hem uitsteek en een pitje op me handpalm legt nou dan weet ie niet hoe snel die op me hand moet zijn haha! Hartje dus kan ik dat zo misschien leren.. HAHA op dit moment zit ie met zo'n speel balletje te spelen! XD vind ie leuk om van boven helemaal naar benede te laten vallen.
Oh en t is wel een suffie nog! hij valt steeds overal vanaf, gaat ie aan de tralies hangen en super hard met zn vleugels vlappere en dan zeg ik " Hey suf! als je wilt vliegen moet je wel loslaten!" hahaha
Maarja Wink hopelijk word ie net als jullie lieve Olliebollie!
Ga zeker trucjes leren! Very Happy dat lijkt me super leuk!
heb trouwens die BirdBox van Hans gekocht, heb alleen beetje de intro gekeken(word wel veel gepraat over niks tot nu toe..) maarja ~
Hun Facebook heet Bab birds, daar zit hand in iedergeval op. had vaker contact over facebook dan via email!

en had het nog aan Grace gevraagt van welke week mijne was, maar dat wist alleen hans. maar als het goed is is ie van week 30. dan is hij nu ongeveer 12 weken oud! en we hebben zn geboorte datum maar verzonne! dat is 25 juli haha
heb net ook 2 nieuwe fototjes van hem geupload Hartje
Bericht Dinsdag 18 Oktober 2011 4:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

hai sann.
echt super leuk!! ga zo naar de fototjes kijken Wink
ja ieder vogeltje is anders. maar dat was echt zo over.
ja dat opstappen blijft moeilijk. het commando wat ollie van hans mee had gekregen was kom. dat deed ie op den duur best goed. vanuit zijn stok in zijn kooi stapte hij dan op. als ik kom zij. nu doet hij dat nog steeds. ik vond kom minder makkelijk als op ofzo maar heb dat commando wel aangehouden!
ja voor een pitje doen ze alles haha!! dat is echt heel grappig.
het is niet voor niks dat ons ollie pitje zegt! wat ie nu ook al brabbelt is kijk is en hallo. heb het op film staan zou em er is een keertje opzetten haha. echt super leuk! moet alleen heel goede luisteren maar dan haal je het er wel uit.
ja leuk is dat he dat spelen. daar ku je zo mee lachen. ollie doet dat ook wel eens ja die dingen naar beneden gooien en weer gaan halen en weer gooien haha. och ze spoken vanalles uit maar je kan er zo mee lachten haha.
ja onze ollie dat was ook echt een stuntpiloot, maar nu vliegt ie als de beste. wij hebben een serre en zit het liefst op de nok van de serre haha. aan een richeltje hangt hij dan en zo klimt ie verder. maar laten em regelmatig kortwieken want hij vliegt anders echt zo hard. maar ollie kon in het begin ook niet landen. wilde die op de bank landen viel ie der achter. echt zo grappig. maar nu gaat dat heel erg goed. af en toe nog een ongeluktje haha.
ja die birdbox leek me mooi maar vond em echt te duur. helaas. maar als der nu al weinig te leren is benk der miss ook wel blij mee.
zou je mij willen vertellen als je der verder in bent of daar leuke trucjes in staan?
oke ja van onze ollie weten we de datum ook niet precies. zou eens kijken maar die komt volgens mij redelijk in de buurt van die van jullie haha.
ollie was 11 weken toen we die daar haalde en zijn we zelf ook terug gaan tellen.
maar het zijn echt super beestjes. en heb je iedere dag echt lol aan. af en toe is het ook een kattekopje maarja dat zien we dan maar weer door het oog he. na al die leuke dingen die we meemaken. ik probeer altijd een hoop te filmen van zen gekke streken. maar als ik ook maar men tel naar voren haalt dan stopt ie ermee. stomme vogel haha. is zo jammer he. heel veel succes met kunsjtes leren!!
groetjes joyce
Bericht Woensdag 19 Oktober 2011 10:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

OH fijn om te weten dat hans het commando `kom` gebruikt!
Was vanochtend ffe met Pyrrhy bezig, beetje wenne aan die clicker enzo.
en hij pikte het commando `op` echt heel snel op! Very Happy wist niet dat ze zo slim waren haha! en toen las ik jouw berichtje en probeerde `Kom` en dat snaptie die inderdaad al wat beter!
Vind `op` toch wat makkelijker xD als ik wil dat ie op zn stokkie gaat zitten kan ik dat ook gebruike.
Haha! supper leuk dat ie kan praten! Hartje wil het filmpje zien haha! super schattig.
ohja Surprised hoor je wel vaker dat ze vleugeltjes knippe omdat ze gewoon veel te snel gaan, nouja beter voor het vogeltje Wink
stuntpiloten zijn ze zkkr, Pyrrhy vloog er net ook een paar keer heel sneaky uit de kooi Laughing kon m'n schouder wel goed vinden gelukkig! geen zin om hem ergens van een kast te moeten plukken. haha slimpy
de birdbox is inderdaad wel heel erg duur hoor Confused maar ik deel de kosten en de box met iemand die ook pyrrhyras bij hans heeft gehaalt. die vond het ook al zo duur maar als we de koste deelde vond ie het goed, dus mooi!
ik heb ffe het boekje voor me liggen, deze trucjes staan erin: Op/afstappen, pootje geven, rollen als een hond, ring om de stok leggen, op de rug liggen, kus geven, muntje in de spaarpot doen, omver rollen, ondersteboven hangen, oppakken/aangeven, fietsen/steppen/rolschaatsen, vrijvlucht training.

Haha ik geloof best dat die beeste gekke dingen doen enzo! super leuk! Hartje
HAHA! wil je ze filmen dat stoppen ze met gek doen ja Very Happy dat zal je net zien.
pyrrhy was net ook aan het klooien en ik wou het filmen en op het moment dat ik de camera heb doet ie niks meer, jammur!
Bericht Woensdag 19 Oktober 2011 11:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

ja das zeker fijn haha. ja ik vond op ook makkelijker. maar omdat ollie kom al snapte hebben wij dat aangehouden. voor het beestje ook beter te begrijpen haha. ondanks dat ze zo snel leren!
ja da gaat snel he. olllie ook die kon in 3 weken denk al 4 kunstjes. gaat zo snel wel echt super leuk. maarja als da zo snel gaat is het wel moeilijk om dingen te blijven verzinnen haha. ondanks dat ze vaak spontaan kwamen. kan hij echt al veel. maar heel erg bedankt voor alle tips die dar nog in staan. hij kan er al wat maar nog lang nie allemaal haha.
ja leuk is da he. ollie zit op dit moment ook gezellig bij mij bij de computer op men schouder. haha.
owja das wel een super slim idee om die te delen. maar helaas woont er hier in het zuiden van ht landje niemand die een pyrrhura heeft haha.
en dat met het filmen komt me zo bekent voor net onze ollie haha. die kan da ook. heel leuk spelen en als je dan de camara of telefoon pakt houd ie er mee op haha
Bericht Woensdag 19 Oktober 2011 3:28 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Wauw! Shocked na 3 weken al 4 kunstjes! dat is zkkr knap zeg!
super leuk dat Very Happy
Bericht Woensdag 19 Oktober 2011 9:35 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:48 am
  Berichten van afgelopen: