Foto/film album van gebruiker: Sann.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Mika de Pyrrhura
Klik hier om het foto/film album van Sann. te bekijken (7 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Donderdag 8 September 2011 10:00 pm
Laatste bewerking: Donderdag 8 September 2011 10:02 pm
Foto/film album en dit topic zijn 330 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Sann.
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Donderdag 8 September 2011 10:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

hey
zijn jou vogeltjes er nog steeds nie Shocked
dat duurt wel heel lang
wel een heel leuk oppasvogeltje trouwens!!!
echt super lief Hartje
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2011 3:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Nou dat oppas vogeltje was eigenlijk niet zo heel leuk! Wink maarja niks aan te doen..

Ja we hadden laatst de kweker ffe gemailt.. krijgen we antwoord dat we hem/haar om half 8 op kunnen halen!! nou we moeten helemaal daarheen en dat is minstens een uur met de auto Confused dus dat ging niet door.. hebben hem weer gemaild of het donderdag kan maar zoals gewoonlijk nog geen antwoord teruggehad.. word er nu wel een beetje moe van hoor!
Dat beesie moet nu minstens 14 weeken zijn.
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2011 3:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

ja dat is minder
klopt hebben wij in het begin ook gehad.
maar toen ik daar was snapte ik wel wel waarom
die racen van huis uit naar 15 km verderop om daar de rest van de vogeltjes te verzorgen en dan weer de vogeltjes thuis en dat zoon 4 keer per dag. dus ja toen begreep ik het wel. maar vond het ook erg shit.
wat je kan proberen is bellen. bij hun trouwens ook moeilijk te bereiken hooor!
blijven proberen als ze gek worden komt het vanzelf wel haha.
wel jammer dat dat niet zoon schatje was. ziet er wel lief uit haha!
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2011 3:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Haha dat vogeltje zag er idd lief uit! Very Happy wolfje in schaaps kleding zeg maar.

Aah oke! toch wel "goed" te horen dat het bij jullie ook zo ging! Surprised wel vervelend dat het zo moet, maar hoor dat ze net een tweeling hebben gehad en in het midde van een verhuizing zitten enzo .. maar alsnog.. hadden ze dat even gezegd en dan hoefde wij ons niet zo zorgen te maken!
Hoe oud was ollie(ollie toch?) toen jullie hem op konden halen? werd het bij jullie ook steeds uitgesteld?

en ja bellen doen we zo vaak, we gaan morgen middag ze helemaal gek bellen tot ze opnemen haha! Wink
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2011 3:32 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

OH en dit oppas vogeltje komt trouwens ook bij hans vandaan Wink
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2011 4:05 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Nou.. heb deze week elke dag een half uur lang of meer hun geprobeerd te bellen Confused krijg ze maar niet te pakken.. telefoon gaat 2x over en dan de voicemail.. heb em ook al weer 3 mailtjes gestuurd en net zag ik dat hij online was op Facebook dus had ik hem op de chat met de vraag: "kunnen we hem vandaag anders ophalen? of zeg een datum en dan kijken we wel." gaat hij offline!

dit is niet leuk meer!! Evil or Very Mad Crying or Very sad Sad
Bericht Zondag 16 Oktober 2011 11:44 am
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

oke wel grappig dat die daar ook vandaan komt!
nee dat word wel echt belachelijk dat hij zo reageert gewoon online zijn en dan nog niks doen.
volgens mij willen ze em niet kwijt haha.
gelukkig hebben wij hier net wat minder problemen mee gehad. maar herken het wel!!
telefoon is helemaal een ramp. bij ons was het zo toen hij echt mocht gaan toen mailde ze. maarja wel echt belachelijk geloof goed dat je het nu wel beu bent! ja verder kun je er zo weinig aan doen
woon je in de buurt?
anders zou je der een keertje gewoon langs moeten rijde
want heb je ook aanbetaald of nie?
dit hoefde wij gelukkig niet!
veel sterkte ermee!!
laat je weten als het gelukt is of niet?
Bericht Zondag 16 Oktober 2011 2:46 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja als hij dat toch online is.. kan hij ons wel even vertellen hoe of wat Confused
Wij hadden na een lange tijd niks van hem gehoord te hebben toen een mailtje gestuurd en tot onze verbazing mailde hij terig "Ja jullie Pyrrhura is inderdaad klaar voor vertrek".. en tja.. dat is het enigste wat hij ons toen vertelde! > < verwarrend..

En ja we hebben een aan betaling gedaan(voor de Molinae EN de lepida), en we wonen minstens een uur bij rotterdam vandaan en weten hun adres ook niet(kan jij die misschien in een mailtje naar mij sturen?)
Die pyrrhura die we als loge hadden komt ook bij hun vandaag en die eigenaren hadden een afspraak met hans om 1 uur. dus hun rond 1 uur daar, waren ze mooi niet thuis he! ze hadden een uur gewacht tot hij aankwam Neutral heel apart vond ik dat..
kunnen misschien wel langs rijden en wachten tot iemand komt opdagen, das misschien een goed idee Smile haha weet verder niet wat ik moet doen enzo.
Bericht Zondag 16 Oktober 2011 2:51 pm
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

hey
dat is wel echt heel erg ja!! zelfs belachelijk!!
ja een afspraak maken en dan niet thuis zijn is wel heel appart. dat hadden wij gelukkig niet. wij moesten ruim 2 uur rijden haha. dus toen waren ze gelukkig wel thuis. maar is wel heel raar ja hoe het loopt. wij hebben ook niet aan hoeven betalen dus dat scheelde ook wel weer. maarja nu wil je ook wel een vogeltje he voor dat geld. vooral als hij klaar is voor vertrek!! anders had je der al lekker mee bezig kunnen zijn.
ik kan zoeken voor het adres maar durf zo echt niet meer te zeggen waar ik dat gelaten heb hahah. kan het wel eens aan ons pap vragen of die em nog heeft! zodra ik em heb mail ik em meteen! ja ik zou zeggen toch maar blijven mailen. ze mailen hopelijk vanzelf wel een keertje terug!
maar is echt slecht eigenlijk. gelukkig hebben wij er iets minder last van gehad!
wens je heel veel sterkte en hopelijk lukt het je snel!
kun je niet iets plaatsen op de site ofzo?
zal ook eens zoeken voor je want dit kan niet vind ik!!
zal zoeken naar het adres en dan laat ik je wat weten
Bericht Maandag 17 Oktober 2011 2:49 pm
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

sorry naar zoon lange tekst nog wat vergeten haha
ik weet dat ze vrij dicht bij het spoor wonen
en in een flat. dus zal een google!! zal voor je kijken!
Bericht Maandag 17 Oktober 2011 2:51 pm
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

hey ik heb het adres na een hoop gezoek gevonden maar hoe stuur ik jou een priveebericht?
Bericht Maandag 17 Oktober 2011 3:05 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Heeey Joyckuhh!
heel erg bedankt voor de moiete enzo, maaaaaar ik heb hem eindelijk thuis!! Hartje
Heb vanmiddag hans z'n dochter gecontact en zn 06 gevraagd en meteen gebeld en wat geregeld!

echt een schatje is et! Hartje haha we hebbe de naam Pyrry voor hem haha lekker creatief!
Bericht Maandag 17 Oktober 2011 4:16 pm
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

hey
echt helemaal super!
ik vond het ook al zo raar dat ze zo lang van zich af lieten weten.
maar las op de site dat ze een 2ling hadden gekregen en dat ze verhuisd waren en dat ze aant verbouwen waren en nog voor de vogeltjes moesten zorgen dus die hebben het kei druk gehad haha. en de mail is dan vaak het laatste. dat was bij ons ook. want zelfs als wij reageerde hoe het ging met met onze ollie. kregen we ook pas een week later iets terug. maar het kwam wel altijd met een hele leuke reactie!!
want ik da adres opgezocht las ik daarna op de site dat ze verhuisd waren haha.
was het bij jou ook nog een flatje of niet meer?
maar denk dat je de vriendin gesproken hebt en niet de dochter haha.
grace heb jij denk aan de lijn gehad. ook een heel lief vrouwtje!
maar super dat jullie em nu hebben geniet ervan!!
en volg hun raad op als je vragen hebt kun je dat ook altijd aan hun stellen via de mail echt ideeaal!!
wanneer mag je de volgende halen of weet je dat nog niet!!
wel een mooi dagboek maken he!!
geniet ervan!!
heb je verdiend na al die moeite haha.
laat keertje weten of hij ook al kunstjes kan!!
wel een heel leuke naam! nou toch best creatief ik was er nie opgekomen haha
Bericht Dinsdag 18 Oktober 2011 8:34 am
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Haaai! Very Happy
Ja ik ben zo blij dat we Pyrrhy eindelijk hebben <3 echt een scheetje!
heb em een uurtje gelede wakker gemaakt en was een beetje in zn kooi aan het rommelen en dacht dat ie me wou bijten Shocked maar misschien probeerde die me vast te houden om op me hand te klimmen.. dee wel zeer! Embarassed deed ollie dat in het begin ook? en hoe lang duurde het voor die echt bij jullie wou komen enzo?
en nee ze wonen nu in een rijtjes huis! en ja ze hadden het behoorlijk druk! toen we aan kwamen lag de tweeling in de kamer en Grace was net bezig met ze eten geven enzo dus ze had het druk. Hans heb ik helemaal niet gezien, toen we belde was hij bij de vogeltjes. en heb ook hun kaketoe nog op mijn schouder gehad! Hartje wat een tam beest zeg! ongelovelijk! en meteen kroele en kuifje overeind! haha
en ik had de dochter gecontact op Facebook! Laughing was zo wanhopig om hun te kunnen bellen!
De Lepida is nu 2 weken oud, dus dat is nog wel even wachten! heb ook nog de vogel gezien die ik in eerste instantie zou krijgen maar dat bleek een Perlata te zijn! die woude we net niet Wink maar het is wel goed zo! kunnen we eerst een band maken met Pyrrhy enzo Hartje
aaah kan niet wachten tot ik hem uit de kooi kan halen enzo!!
Bericht Dinsdag 18 Oktober 2011 9:30 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:48 am
  Berichten van afgelopen: